Denna vill jag ha!

Har suttit o letat telefon hela eftermiddan, nu tror jag att jag har bestämt mig för vilken lur jag ska skaffa!
Lär väl hinna ändra mig 20 ggr innan jag tar mig iväg o köper en.. He he
Hade ju tänkt en Nokia, kommer att bli galen på Sony/Ericcsons meny, har ju alltid haft Nokia typ, men min första va faktiskt en Ericsson.. Tegelsten =P
Så nu ska jag prova S/E ett tag...

image166

image171





Hade mest av allt velat ha en vit W850i eller en W580i... Men men..


    




Va inne på en W710i ett jäkla tag.. Men dom har man inte hört nått bra om.. Så den har jag absolut lagt på hyllan.. Läste denna recension :

Haft den sen i Januari, sämsta skittelefon jag haft. För ca i månad sen orkade jag inte med telefonen längre, jag fick kicka igång min gamla 5140i, pga mottaggningen är usel, batteritiden kass, det känns som om den är gjord av gammal återvinningsplast från en japansk 80-tals bil. Det sistnämnda har inget med kapaciteten att göra men som helhet så varnar jag skarpt för denna mobil.

Plus att ja läste en hel del mer om den! trist då jag fastnade mkt för den!


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag tycker du kan köpa min lur för en billig peng ist ;)

2007-08-16 @ 13:32:17
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Helena

Visst är den där röda som har också har stöd för 3g?? Ivilket fall som helst är den skitsnygg och jag suktar också efter en sån, jättejättemycket;)Menyn vänjer man sig vid, i sinomtid!

2007-08-16 @ 15:49:05
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0