Singstar

Nu har jag inhandlat detta

Singstar 90's

Singstar 80's

Kul till fest =)
Kanske mindre kul för mina grannar.. Hahahaa

Idag tog jag sovmorron, sen lunch med älsklingen  *tack*
Sen hem till mamma, kolla påå VBÅ.
Hem, lämna 4 hjulingenen till Micke, pussa på barnen.
Sen en skön promenad med Asta, sen hem och städa, dammsugade och dammade och skurade golven, nöjd över mig själv :P
Nu sitter jag och väntar på älsklingen, ska mysa ikväll, han skulle köpa hem lite gott =)
Imorron ska jag få träffa mitt syskonbarn, läääängtar =)

Ha en mysig kväll

FLICKA!!!!!!!!!

Jag har blivit moster idag kl 14.28
3890 gr och 53cm lång.

En flicka som ska heta Elli.

Så himla glad för eran skull!

Otroligt vacker bebis.

ETT NYFÖTT BARN
- av Siv Andersson

Det är som ett mirakel
när ett barn har blivit fött
- ut kom en liten mänska
som ingen förut mött!

Ett spädbarn är så vackert
och dess doft helt underbar.
Och det är nåt visst med blicken
som är sällsamt vis och klar.

Från den stund man tar emot det
blir inget mer detsamma.
För ett barn förändrar livet
för sin pappa och sin mamma...

Ett sånt hav av ömsint kärlek
som plötsligt väller fram
för detta lilla under
som ännu vägs i gram.

Wihooo

Fick ett glatt sms i morse =)

Åhh va jag längtar!!!

Lycka till =)

Älskar Er

Nu ska jag snart lämna mina skrutt på dagis.
Helgen jaa.. Nu är det en ny vecka...

Mitt Baddjur =)

Asta är en tok, hon va så sjukt busig, ville också  bada så hon hoppa in hon med =)
Ska lägga ut ett filmklipp sen kanske!

Nä nu ska jag klä på barnen!

FÖRBANNAD!!

Fan va jag HATAR mina grannar...
hur FAN är man funtad om man tror man kan spela HÖG musik HELA jävla nätterna,
Gubbjäveln har spelat sen 21 igår, Daniel har gått över 2 ggr. Nu är de tyst, men barnen e ju vaken.. *SUCK*
Måndag blir det ringa, för det har spelats varje natt i en vecka nu typ.
Jag ORKAR INTE mer nu...

Barnen kollar iaf på bompa, jag ska krypa ner under täcket en stund.

JÄVLA GRANNAR!!!!!!!!!!!!!

Bräcke

Idag åker vi till Bräcke, tur Daniel har en stor bil hemma så vi tar oss... Min kan jag ju inte direkt köra så långt, livrädd att den ska paja mer =(
Fyrhjulingen är lastad, Daniel tog med pojkarna och for hem och packade lite.
Typiskt Emilias varmare jacka är kvar på dagis, men får ta med flecejackor till dom och ha under, den andra jackan är iof ganska varm den med!
Ska bli mysigt att träffa Atle & Anita och Åsmund =)

Nu ska jag fixa det sista innan vi åker.

Ha en trevlig helg alla

Bjuder på en SKÖN låt!!  Underbar

Längtar sååå till systers bebiiis tittar fram, är sjukt nyfiken på vad det är för en som gömmer sig därinne =)

Stan idag!

Tog bussen till mamma, tog med mig Asta, huur duktig som helst =)
Gick ner på stan o skulle göra lite ärenden, men det gick åt pipsvängen, Försäkringskassan är ett skämt... Herregud...
Sen for vi på OL och hämtade min bil, det är nått med turbon.. Såklart.... Blir inte ett dugg förvånad =(
Får ta det sen, den går att köra men inte rolig att köra alls...
Sen coop, handlade lite, mötte upp min älsklingsgranne =) gick runt lite.
Sen kom mamsen & Janne ner på stan, gick runt o kika, ner på torget, Käka Langos.. Fyy fan va gott. Som jag har tjatat det.. Men langosen va MKT godare i Idre. eller kanske för att man va full då ;)
Köpte två halsband till barnen.
Och lite cider & Bacardi till mig =)  *Gott*
Skulle ju göra Fläskfilé och potatisgratäng, men barnen ville ha fiskpinnar.. KUL?  Aja...

Emilias

Kevins

Langoooos

Fler som va sugen på Langos

Min lilla skutt

Nä nu kan jag inte blogga mera... laga mat åt kidsen

BYE

Veckan!

Veckan har gått ganska fort ändå.
I onsdags hade jag o mamma pysseldag med barnen, hade köpt massa pärlor och plattor, men Emilia va lite för liten för att tycka det va kul, och kevin lessnade också :P men han va duuktig på att leta up färger åt mig o mamma, va mest vi som pysslade.. hehe.. men Lotto tycker dom om =)
Ha inte hänt så mkt annars, stökar på med papper till A-kassan... faan va drygt det är..
Letar större också men de verkar ju va omöjligt :S  Grrr...
Blir galen i den här lilla lägenheten... Men går ju inte att trolla med knäna direkt ...
Nästa helg blir mysig, då ska jag och min darling hitta på nå mysigt, och på lördan ska vi på 1 års jubileum på Tasseborg, med mingelbuffé, övveraskningar och trubadur o grejjer =) Ska bli skit kul =)

Har lämnat in min bil idag.. Turbon har slutat funka. Så jag lämnade den på OL i morse, ska dit vid lunch, håll tummarna att det inte är nått allvalrigt.. Har fan inte råd med det här nu =(  *Suck*
Sen blir det dejta med Jenny.
Imorrn ska vi till Bräcke, eller Löningsberg snarare =)  Trevligt

Ja just, har provat en grej på Asta och det funkar Kanoon... Men den är bara tillfällig, ska anmäla oss till en lydnadskurs så fort jag kan =)

Nä nu orkar jag inte blogga mera...

Bye For Now

Nya

Igår fixade jag och mamma våra naglar =) blev skitsnyggt.
Sen hämta jag barnen, vi käkade och sen kom Daniel och PH sen kom Frida och Linus =)  Kevin blev sååå GLAD!
Dom lekte och härjade en bra stund.
Sen va det läggdags. Jag och Daniel skulle mysa framför en film, men den funkade inte så vi la oss och myste bara =)
Idag har jag skrivit CV och påbörjat ett Personligt brev, fan att de ska vara så svårt... Sökte även ett jobb, håll tummarna nu =)

Snart kommer mamma, vi ska pyssla med barnen, har köpt massa pärlor och plattor, det tycker även jag e roligt att hålla på med  =)
Nu ska jag stoppa i mig en macka tror jag...

Alanya

Tänkte jag skulle sammanfatta våran resa lite =)

Planet lyfte från Frösön ca kl 10.15.
Resan gick kanon, hade lite ont i öronen, men vi lyssnade på musik och hade mysigt!
Kändes i planet att vi va på väg mot varmare land. Hade ju jeans och tröja på oss.. *Varmt*
Det va sjukt varmt då vi kom fram, bussresan va ju en resa för sig, va nå fyllegäng som satt framför oss, förstår inte vitsen med att supa sig så jävla knall, ena av dom ramlade ur bussen, bara flög ut.. Hahahaa...
Vid 19 tiden kom vi fram till vårt hotell.
Gick ut en sväng och kikade.
På lördagen åkte vi på Hamam, Fick en riktig Hostel känsla i bussen på väg dit.. Hua...
Turkiskt bad, vi började med att basta, va sjukt varmt, sen bada i en kall pool sen basta igen och sen blev det som nå ångrum vi satt i, sen i jacuzzin, sen ner i lerbadet. sen fick vi komma in i ett rum där det va som en stenhäll alla skulle ligga på, blev skrubbad från topp till tå, men jag sa till att dom inte fick röra mina fötter...
Sen fick vi ligga på en stenbänk där dom drog nån tygpåsen över en, och han va riktigt hårdhänt :S sen blev det massage, huur skönt som helst, men dom är väldigt hårdhänta. Hon knäckte till min nacke några ggr och ryggkotor.. Sprakade ganska mycket...
Sen bussfärd tillbaka, då va vi trötta. Hade anmält oss på nån guidad tur runt Alanya, men dom kom aldrig och kontoret skyllde på reseledaren, vi sprang på henne på gatan. Men hon skyllde på kontoret.. *suck* otrevliga jävlar på Detur...
Hon tyckte vi skulle ta en promenad ner till Dalmatas Restaurangen, vi gjorde det, men vart lite sen för det fanns så mkt att titta på längs havet :P  Så när vi väl kom fram så hade vi JUST missat dom.. Typiskt, fick oss rejäla promenader iaf =)
På kvällen gick vi först till Kasif, där Ozzy jobbade, käkade en pizza där, sen tillbaka på hotellet. Gick ner till Norden och drack drinkar, fick in en urgröpt Vattenmelon full med massa gott..  Dansade lite och höll igång, ursköna killar som jobbar där =)
Söndan skulle vi till Manavgat, men vi försov oss.. herreguud.. vakna runt 10.00 och vi skulle ha åkt kl 08.45. Daniel kuta ner till receptionen, hon va ju riktigt  pantad... som på lördan när vi skulle på guidade turen sa dom att dom va sen och att dom skulle komma vid 19-20 istället för 17.30. men som tur va ringde jag själv resekontoret där dom sa att dom inte ens hade eller skulle komma till vårt hotell.. suck.. som nu då hon sa att dom skulle komma runt 10.00, och sen fråga Daniel så dom har inte vart här? - Yeees säger hon läsbandes  :S Vilken yrhöna...
Vi gick ner till stranden iställe, hur underbart som helst i vattnet, varmt och sköönt, men vi orkade inte vara på stranden så länge, sen gick vi runt på gatorna och shoppade... hua vad dyrt det va...
Måndan va vi också på stranden, hade madrasser vi låg och flöt runt på, heelt underbart =)
Va ut på kvällen och kikade. Vi handlade lite kläder o så, Daniel köpte skitsnygga jeans, jag provade några men tyckte dom satt så konstigt.. Men kommer inte riktigt ihåg vicken dag detta va, va nog en av dom första kvällarna, för vi brände vår reskassa första dan typ...
Tisdagen åkte vi på Manavgat turen iaf, den va underbar, först åkte vi till ett ställe där stranden skiljer sötvatten och saltvatten åt, stannade där och badade, va iskallt i sötvattnet, så vi höll oss till saltvattnet, hade med oss cyklop, fanns en hel del fiskar där.
Sen blev det lunch på båte, sjukt god kyckling, undra om dom tyckte Daniel behövde mycket mat? för när vi ätit upp kom dom tillbaka och fråga om han ville ha mer, så då öste dom upp en lika stor portion igen :P
Sen vart det magdans =) Så himla läckert, dom valde ut fyra från båten som skulle komma upp.. Gissa vem som fick kliva upp?? Jag... Hua.. pinsamt men ändå kul...
Dom hade sprungit runt och tagit kort på oss, så då fick vi se dom, vart kanonbra bilder, men snordyra, så vi plockade ut 6 kort o pruta ner, blev lite kinkig men tog pengarna och gick, så då fick vi helt plötsligt alla för den summan han skulle ha för 6 kort :P
Vi va väldigt trötta och brända när vi kom hem igen.
va ut och strosa på kvällen. gick för det mesta vilse på kvällarna, så riktiga promenader har vi tagit varje kväll ;)
Onsdagen åkte vi på en Alanya tur, va skittrötta och sega, låg mest och bara filosoferade, stannade till på olika ställen så vi fick bada, hoppade från båten. fick se lite olika ställen.
Maten va skit på den båten.. ursch... Satt med några Svenskar, en mamma och hennes svärson och hennes son =) J'tte mysiga människor, från Västerås =)
Vi stannade på ett strand som hette Paradise Beach tror jag, där åkte jag Daniel och Robin (svärsonen) banan, skit kuul, men välte gjorde vi ute på havet, sen for jag av alldeles intill båten, dom andra klarade sig, jag skyndade av för jag ville inte ha en kallsup :P
Sen på vägen hem skulle det ju vara underhållning med musik  och magdans, men icke... Guiden vart sur på några som låg uppe på däck så han stängde av all musik på vägen hem.. Herregud....
Vi bestämde med västeråsfolket att vi skulle ses på Robin Hood kl 22.00 på kvällen, Daniel mådde dåligt, och jag kände mig så gungig av allt båtåkande, men vi gick dit iaf, och det va såå trevligt, Hade URKUL =)
Dansade på baren =)
Daniel va trött och åkte hem, jag stannade kvar, kom hem runt 04.15, åkte med nån moppe..Hahaaa...
Torsdag va jag seg.. hua.. men klev upp och vi for ut och handlade det sista.
Gick till Podium och sa hejdå till Alex, han va en himla mysig människa, skulle ses kl 00.00 för att ta en drink och surra lite, sen gick vi föbi Ozzy och tog några drinkar, sa hejdå och gick till hotellet då vi fick veta att vi skulle åka 00.45 på kvällen. Sen till Norden och sa hejdå. Drack nån drink och käka popcorn :P
Sen gick vi tillbaka till Alex och sa att vi inte skulle hinna med nån drink, så vi satt på affären och surra istället =)
Sen tillbaka till hotellet och tog ner all packning, bussen va sen, kom inte förren kvart tjugo över ett.
Trött va vi på bussen, kom sent till inchekningen, men gick bra.
Sen vänta vi på planet som lyfte vid 05.30. Trötta va vi =(
Slumra till då och då..
kl 09 va vi hemma på flygplatsen, mamma o Janne hämta upp oss =)  Tack
Följde med upp en sväng, sen for vi på donken och fikade lite, sen vidare till Hammerdal för att hämta min Vän.
Hon blev glad =)
Sen hem, la mig i sängen skulle vila, men följde med Daniel istället ut och åkte lite bilar han hade på jobbet =)
Sen hämta jag kidsen på dagis, dom blev glada =)

Lite om våran underbara semester i Alanya,
Nu orkar jag inte skriva mera, får se hur många bilder jag orkar lägga upp, är ju så sjukt segt att ladda upp här.
Men dom flesta finns på facebook =)

Jag och Daniel på Kasif

Jag och Älsklingen vid Manavgat fallet

Påväg Hem

Nu orkar jag inte lägga ut fler... Kanske kommer mer eller så får ni kika på facebook =)

Nu ska jag ta en rök med min älsklingsgranne

Orkar

Orkar inte uppdatera om resan just nu, är skittrött och seg.
Har tagit sjukt mycket bilder, både jag och Daniel tog så många att vi fick slut på minne.. :P
Har som sagt haft en underbar resa, vi har haft mycket kul och väldigt mysigt,

Bjuder på en bild iaf =)

Japp blev bara en, orkar inte lägga upp fler nu.
Skulle lägga över Daniels bilder men batteriet dog. Typiskt.... =(

Men kanske i morrn?!

Nu ska jag bara vila.. Blir nog en visit hos grannen också =)

Byee

Hemma igen

Nu är vi hemma igen.
 Men har inte tid att blogga nått.. Har iaf haft en underbar semester =)

I morrn ÅKER VIII

Kl 10.00 lyfter planet i morrn.
Allt är som sagt packat och klart.
Hoppas man kan sova inatt, ska iaf få somna i min darlings armar =)
Har lämnat doggen i Hammerdal nu, känns tomt utan mitt lilla yrväder... Men hon har det så kanon där borta =)

Nu ska vi lägga oss och mysa..

Får se om man hinner blogga nått innan man far i morrn, annars får ni alla ha det så underart, det ska vi =)

Bye bye

Lite nya bilder

Har testat min nya karnen och mera lite, blev kort på barnen och doggen. Men det är f*n omöjligt att få en kanon bild på vovven, hon vill inte alls bli på på kort =(

Kevin sa att jag skulle ta kort då han sov.. *haha*

AstaKask

Töözen

Ute i skogen

Smyger iväg

Och Kidsen =)

Fy fan så jag längtar till på fredag =)
Har växlat pengarna nu så allt är klart, hittade en snygg bikini överdel på stan, hitta inga snygga underdelar. ska ju även köpa bikini där nere =)
Det mesta är packat och klart!
I morrn ska jag lämna min älskling i Hammerdal, ska jobba där så jag ska lämna henne när jag jobbat klart!
Kommer sakna min 4 benta vän! Men hon kommer att ha det så himla bra, Är så himla tacksam att hon får vara med er =)
Kommer sakna mina små troll också...

Nä nu ska jag kika runt på lite bloggar

Byeee

Snaaaaaaart åker VIIIIII   =) =) =)

Ja juust, kommer inte in på min msn, nån fler som har problems??
Aja.. gör inte så mycket... Men funderar mest om det är min dator som dummar sig *Hmm*

Blev en ny

Fan fick ju lov att fixa en ny kamera. Tänker inte betala idioterna 1000 spänn för att dom ska "laga" den andra som dom påstår va en tryckskada...

Så det blev en
CASIO Digitalkamera EX-Z100

Så nu ska det fotas en massa, köpte till ett minneskort också.
Nu är det Våra Bästa År sen ska jag kila på dagis och hämta mina troll...
Hade tänkt höra om mamsen & Janne ville komma på middag =)

Hejpa

Klipp

Hittade av ren slump ett otroligt fint bildspel från Dual Masters Kennel.
Första hunden som visas är Astas vackra far.

Ni Måste kika på denna

Ni har dom vackraste hundarna!!!

Nuså

Nu har "biljetterna" kommit som ska ta oss till Sol, Värme & Bad
Längtar så himla mycket tills vi åker, bara några dagar kvar nu =)
Bara få rå om varann och ha supermysig och hur kul som helst....
Vi brukar ju alltid ha så himla roligt ihop så detta lär ju bli en toppenresa... Det är jag övertygad om...

Hittar inte min bikini, har dragit fram hela min garderob, men hittar den f*n inte... får leta vidare i morrn, men hittade en skön bikini på Lindex idag som jag köpte, men det va ingen halterneck =(

Idag va vi ju till tandis, Kevin va huur duktig som helst =) hämtade upp momma som följde med, sen köpte vi glass och åkte hem till henne, sen for vi på Willys och handlade. Sen hämtade vi Emilia på dagis, sen hem och laga mat, blev köttfärsås och spaghetti.
Efter det gick vi en prommis med Asta sen gick vi till Frida & Linus, men Emilia va så sjukt trött så vi gick hem.
Kollat på bompa, Emilia är lagd och nu ville kevin sova...
Trötta barn

Skulle ha donat här hemma, men blir nog bara söla i soffan ikväll...

Helgen

I fredags åkte vill till min pappa i Sollefteå, det spöregnade rejält en bit.
Blev en sjukt fin regnbåge, har aldrig sett en så klar och den kändes så himla nära.
Försökte ta kort, men med en mobilkamera blir det ju inga bra bilder...

l

När vi kom hem satt vi och surra och pappa blev helt såld på Asta =) busade och myste.
Sen hämta vi pizza, när vi käkat åkte vi till Kerstin, kolla på film och surrade.
Sen åkte jag & Daniel tillbaka till pappa.

På lördan åkte vi till Sundsvall, Blev shopping och en massa myys =)
Kan fan inte åka till Ikea.. Hade ångest påväg, hem. men men, alla grejjer gjorde sig bra hemma ;)
Vi skulle ju egentligen inte åka dit iom att vi ska till Alanya, men men...

Rastning utanför Sundsvall, där vi även käkade Fläskfilé =)

Skruvade ihop möbler sen gick vi över till jenny & Mattias, drack en cider och satt och surra.
Sen fick vi veta vilka som vart med i olyckan, kändes väldigt olustigt, skänker alla nära en tanke och hoppas på det bästa!
Åkte med Wik och Frida in till stan, satt hemma hos Wik, kom lite mera folk.
Sen åkte jag & Daniel hem, va så himla trött o seg...

Söndan skruvade Daniel ihop högskåpet till toaletten, blev kanon =)
Sen for vi till Ope flygfält och kollade på när magnus hoppade fallskärm. Herreguud skulle aldrig våga tror jag :P

Sen satt vi hos J och M en stund, sen hem och städade lite, sen ringde mamsen, for till Krokom en sväng...
Sen gick vi på affärn och handlade, mötte upp magnus, handla mat och sen åkte vi tillbaka till mig, åt Tacos *mums*
Kollade på Pirates Of The Carrabbien At Worlds End.
Sen på lillkisoken och hyrde Norbit.
Träffade Therese och Jimmy där =)

Idag är det tvättdag, måste fixa alla kläder, suck.. Måste verkligen rensa ut igen..
Sen kl 13.30 ska jag med Kevin till tandläkaren.
Sen hämta Millan på dagis =)  Mysigt att få hem dom igen.
Mina små troll =)

Nu är det bara 4 dagar typ tills vi åker =) Wihooooo.......

Viper srt 10

Idag sov jag läänge, till ca halv 11, skönt, Asta ville också ha sovmorron, hon klev inte upp förren 11.30 typ.
Åkte till mamma, vila och kolla på Våra Bästa År =)
Sen åkte jag till Daniel, vi for ut och åkte Viper srt 10.. *NICE*
Den gick kan jag lova.. Give meee  ;)
Skulle ju också få köra, men VEM glömde ögonen i bilen :( man vill ju inte riskera nått så jag  avstod, men kommer kanske fler chanser i helgen att få köra lite =)  Men visst e det lite typiskt...
Men det va dålig väghållning med tanke på prislappen, väldigt stötig också.. men det är ju några hästar under huven...
Den mullrade bra nog gott...

Här kommer lite pix

Skönheten

Inside

Älsklingen

Jaaa Tack

The Black One

Rolig dag =)

Nu väntar jag på att Honey ska komma hit så ska vi packa oss till Sollefteå.

Åhh va jag längtar till på freeeedag....

Blir eventuellt Sundsvall i morron också =)

Hoppas ni får en mysig helg.

Byeeee

BOKAT!!!

Nu är det bokat och KLART!!!

Nästa fredag åker jag och Älsklingen till ALANYA =)
Ska bli helt jävla UNDERBART!

Bilder

Hittade lite bilder i kameran =)

Grabbarna roar sig lite

JR & Asta

Emilia & Asta

My Beauty

Nu är nästan allt fixat :D   Wihoooo

Har även hunnit reklamera hundbädden, lämnat foton och så, köpte en hundbädd förut och den har gjort två stoora fläckar på golvet  =(    Så nu får vi se vad företaget säger...

Wihoooooo

Nu är det bara allt praktiska som ska fixas..
Hoppas hoppas att allt går att ordna... ska ringa runt lite nu...

Alla ni nyfikna får veta sen ;)

Löööve You Honey

Blidde inge

Va sjukt trött i morse då klockan ringde, for in till stan, skulle jobba, men det blev inget idag.
Vart hos mamma och sölat, legat o kollat på Våra bästa år :P
Nu e jag hemma igen, ser en miljoon saker jag skulle behövt ta tag i, får ta mig i kragen o göra ett ryck...
Har kollat runt lite.  Faaaan jag vill jag vill jag vill =)
Det måste gå på nått sätt att rodna ju..
Måste fixa vovvevakt också sånafall... Nån som känner att dom skulle vilja ha lite fyrfota sällskap ;)

Va skittrött igår när jag kom hem, älsklingen kom =)  Så hiimla mysigt.   Lööv U!

Känns i min stackars rygg.. måste få nån ordning snaaart...

Regn Regn Regn... Trist, Asta har ingen lust heller att vara ute idag så vi ska ligga inne o tryna, måste hämta lite energi till att röja här.. Bara jag kommer igång så är det lugnt då kan jag hålla på hur länge som helst...

Nä nu ska jag mysa ner mig med min vän!
     För att sedan ta tag i röjning.. Om jag orkar violl säga ;)

Rätan

Är hos syster i Rätan och hjälper till, har vikt sjukt mycke tvött och parat i hop hundratsl strumpor känns det som :P
Ryggen värker, måste fixa till den alltså...
Mysig att umgås med familjen.
Käkat supergod kladdkaka *mums*
Ska städa mer och sen käka go mat a la Sara (stavas?)
Sen bär det iväg hem, blir för kallt i bilen för Asta.
Nä nu ska vi väl göra nå nytta ;)

Jobbig!

Idag vart det lite jobbigt, kändes så himla skumt och väldigt ledsamt....
Har träffat systrarna och mina söta små syskonbarn =)
Hunnit med lite flyttstädning också... Skönt att göra nått så går tiden fortare och man slipper tänka lika mycket, men ibland (ofta) halkar man dit i allt städande...

Vart på promenad med mina kära Jenny, vi gick till Centrum och köpte glass =)
Har rensat ut en jääkla massa papper och donat. Tack Daniel för hjälpen!
Nu sitter jag bara här, håller på att ladda ner alla foton i min Creative Zen, mene verkar som den hoppar över vissa foton :S hur ska jag nu veta vilka?? Fan ska ju få hjälp att ominstallera hela datan i morrn av systers kille, suck...
Har över 7000 låtar också som ska ner i den, fan kommer inte att hinna det...
Är sviin trött och vill bara lägga mig, ryggen värker också =(
Bara elände i detta inlägg också....

Gonatt

I morrn åker jag & mamma till Rätan  =)