Helgen

I fredags åkte vill till min pappa i Sollefteå, det spöregnade rejält en bit.
Blev en sjukt fin regnbåge, har aldrig sett en så klar och den kändes så himla nära.
Försökte ta kort, men med en mobilkamera blir det ju inga bra bilder...

l


När vi kom hem satt vi och surra och pappa blev helt såld på Asta =) busade och myste.
Sen hämta vi pizza, när vi käkat åkte vi till Kerstin, kolla på film och surrade.
Sen åkte jag & Daniel tillbaka till pappa.



På lördan åkte vi till Sundsvall, Blev shopping och en massa myys =)
Kan fan inte åka till Ikea.. Hade ångest påväg, hem. men men, alla grejjer gjorde sig bra hemma ;)
Vi skulle ju egentligen inte åka dit iom att vi ska till Alanya, men men...

Rastning utanför Sundsvall, där vi även käkade Fläskfilé =)





Skruvade ihop möbler sen gick vi över till jenny & Mattias, drack en cider och satt och surra.
Sen fick vi veta vilka som vart med i olyckan, kändes väldigt olustigt, skänker alla nära en tanke och hoppas på det bästa!
Åkte med Wik och Frida in till stan, satt hemma hos Wik, kom lite mera folk.
Sen åkte jag & Daniel hem, va så himla trött o seg...



Söndan skruvade Daniel ihop högskåpet till toaletten, blev kanon =)
Sen for vi till Ope flygfält och kollade på när magnus hoppade fallskärm. Herreguud skulle aldrig våga tror jag :P







Sen satt vi hos J och M en stund, sen hem och städade lite, sen ringde mamsen, for till Krokom en sväng...
Sen gick vi på affärn och handlade, mötte upp magnus, handla mat och sen åkte vi tillbaka till mig, åt Tacos *mums*
Kollade på Pirates Of The Carrabbien At Worlds End.
Sen på lillkisoken och hyrde Norbit.
Träffade Therese och Jimmy där =)





Idag är det tvättdag, måste fixa alla kläder, suck.. Måste verkligen rensa ut igen..
Sen kl 13.30 ska jag med Kevin till tandläkaren.
Sen hämta Millan på dagis =)  Mysigt att få hem dom igen.
Mina små troll =)



Nu är det bara 4 dagar typ tills vi åker =) Wihooooo.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0