Lite nya bilder

Har testat min nya karnen och mera lite, blev kort på barnen och doggen. Men det är f*n omöjligt att få en kanon bild på vovven, hon vill inte alls bli på på kort =(

Kevin sa att jag skulle ta kort då han sov.. *haha*



AstaKask



Töözen


Ute i skogen




Smyger iväg



Och Kidsen =)





Fy fan så jag längtar till på fredag =)
Har växlat pengarna nu så allt är klart, hittade en snygg bikini överdel på stan, hitta inga snygga underdelar. ska ju även köpa bikini där nere =)
Det mesta är packat och klart!
I morrn ska jag lämna min älskling i Hammerdal, ska jobba där så jag ska lämna henne när jag jobbat klart!
Kommer sakna min 4 benta vän! Men hon kommer att ha det så himla bra, Är så himla tacksam att hon får vara med er =)
Kommer sakna mina små troll också...

Nä nu ska jag kika runt på lite bloggar

Byeee

Snaaaaaaart åker VIIIIII   =) =) =)


Ja juust, kommer inte in på min msn, nån fler som har problems??
Aja.. gör inte så mycket... Men funderar mest om det är min dator som dummar sig *Hmm*


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fina bilder på mina godingar :O)

Puss på er alla älskar er.

2008-09-11 @ 07:54:56
URL: http://piaskrypin.blogg.se/
Postat av: Jajjan

Vilka sötnosar till barn du har!!

Postat av: Linnea

När ska handbagaget(jag) infinna sej för resan då =)..skratt

Ha så mysigt vännen..

Ja e så fruktansvärt avis på dej nu.. =)

2008-09-11 @ 19:44:46
URL: http://lintias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0