Singstar

Nu har jag inhandlat detta

Singstar 90's


Singstar 80's




Kul till fest =)
Kanske mindre kul för mina grannar.. Hahahaa


Idag tog jag sovmorron, sen lunch med älsklingen  *tack*
Sen hem till mamma, kolla påå VBÅ.
Hem, lämna 4 hjulingenen till Micke, pussa på barnen.
Sen en skön promenad med Asta, sen hem och städa, dammsugade och dammade och skurade golven, nöjd över mig själv :P
Nu sitter jag och väntar på älsklingen, ska mysa ikväll, han skulle köpa hem lite gott =)
Imorron ska jag få träffa mitt syskonbarn, läääängtar =)

Ha en mysig kväll



Kommentarer
Postat av: Linnea

När ska ja komma å få dej vräkt...hahahaha =)

2008-10-01 @ 21:51:59
URL: http://lintias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0