Stan idag!

Tog bussen till mamma, tog med mig Asta, huur duktig som helst =)
Gick ner på stan o skulle göra lite ärenden, men det gick åt pipsvängen, Försäkringskassan är ett skämt... Herregud...
Sen for vi på OL och hämtade min bil, det är nått med turbon.. Såklart.... Blir inte ett dugg förvånad =(
Får ta det sen, den går att köra men inte rolig att köra alls...
Sen coop, handlade lite, mötte upp min älsklingsgranne =) gick runt lite.
Sen kom mamsen & Janne ner på stan, gick runt o kika, ner på torget, Käka Langos.. Fyy fan va gott. Som jag har tjatat det.. Men langosen va MKT godare i Idre. eller kanske för att man va full då ;)
Köpte två halsband till barnen.
Och lite cider & Bacardi till mig =)  *Gott*
Skulle ju göra Fläskfilé och potatisgratäng, men barnen ville ha fiskpinnar.. KUL?  Aja...

Emilias



Kevins



Langoooos




Fler som va sugen på Langos 



Min lilla skutt




Nä nu kan jag inte blogga mera... laga mat åt kidsen

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0