Nuså

Nu har "biljetterna" kommit som ska ta oss till Sol, Värme & Bad
Längtar så himla mycket tills vi åker, bara några dagar kvar nu =)
Bara få rå om varann och ha supermysig och hur kul som helst....
Vi brukar ju alltid ha så himla roligt ihop så detta lär ju bli en toppenresa... Det är jag övertygad om...

Hittar inte min bikini, har dragit fram hela min garderob, men hittar den f*n inte... får leta vidare i morrn, men hittade en skön bikini på Lindex idag som jag köpte, men det va ingen halterneck =(

Idag va vi ju till tandis, Kevin va huur duktig som helst =) hämtade upp momma som följde med, sen köpte vi glass och åkte hem till henne, sen for vi på Willys och handlade. Sen hämtade vi Emilia på dagis, sen hem och laga mat, blev köttfärsås och spaghetti.
Efter det gick vi en prommis med Asta sen gick vi till Frida & Linus, men Emilia va så sjukt trött så vi gick hem.
Kollat på bompa, Emilia är lagd och nu ville kevin sova...
Trötta barn

Skulle ha donat här hemma, men blir nog bara söla i soffan ikväll...



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Härligt det ska bli för er, njut och ha roligt av bara den:o)Puss,puss

2008-09-09 @ 07:36:18
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0