Blidde inge

Va sjukt trött i morse då klockan ringde, for in till stan, skulle jobba, men det blev inget idag.
Vart hos mamma och sölat, legat o kollat på Våra bästa år :P
Nu e jag hemma igen, ser en miljoon saker jag skulle behövt ta tag i, får ta mig i kragen o göra ett ryck...
Har kollat runt lite.  Faaaan jag vill jag vill jag vill =)
Det måste gå på nått sätt att rodna ju..
Måste fixa vovvevakt också sånafall... Nån som känner att dom skulle vilja ha lite fyrfota sällskap ;)

Va skittrött igår när jag kom hem, älsklingen kom =)  Så hiimla mysigt.   Lööv U!

Känns i min stackars rygg.. måste få nån ordning snaaart...

Regn Regn Regn... Trist, Asta har ingen lust heller att vara ute idag så vi ska ligga inne o tryna, måste hämta lite energi till att röja här.. Bara jag kommer igång så är det lugnt då kan jag hålla på hur länge som helst...

Nä nu ska jag mysa ner mig med min vän!
     För att sedan ta tag i röjning.. Om jag orkar violl säga ;)

Byeee







Kommentarer
Postat av: Jane

vadå, va e det du ska göra ??

2008-09-03 @ 13:17:50
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Christine

Hej tjejen.. om de inte löser sig med hund vakt hemma så kan du ju höra av dig om aktuell tid så kanske hon kan vara med mig.. om du vill köra henne hit vill säga, men nu vet du att alternativet finns :D

miss u

Kram

2008-09-04 @ 18:35:14
Postat av: Johanna

Jane - Nu får du snart veta ;)



Christine

Va gullig du är =) Har mest troligt löst sig förhoppningsvis. Men ska ha dig i åtanke =)

Tack en än gång. Kraaam

2008-09-04 @ 21:59:24
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0