Jobbig!

Idag vart det lite jobbigt, kändes så himla skumt och väldigt ledsamt....
Har träffat systrarna och mina söta små syskonbarn =)
Hunnit med lite flyttstädning också... Skönt att göra nått så går tiden fortare och man slipper tänka lika mycket, men ibland (ofta) halkar man dit i allt städande...

Vart på promenad med mina kära Jenny, vi gick till Centrum och köpte glass =)
Har rensat ut en jääkla massa papper och donat. Tack Daniel för hjälpen!
Nu sitter jag bara här, håller på att ladda ner alla foton i min Creative Zen, mene verkar som den hoppar över vissa foton :S hur ska jag nu veta vilka?? Fan ska ju få hjälp att ominstallera hela datan i morrn av systers kille, suck...
Har över 7000 låtar också som ska ner i den, fan kommer inte att hinna det...
Är sviin trött och vill bara lägga mig, ryggen värker också =(
Bara elände i detta inlägg också....

Gonatt


I morrn åker jag & mamma till Rätan  =)




Virrevarrr i huuvvveeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0