Veckan!

Veckan har gått ganska fort ändå.
I onsdags hade jag o mamma pysseldag med barnen, hade köpt massa pärlor och plattor, men Emilia va lite för liten för att tycka det va kul, och kevin lessnade också :P men han va duuktig på att leta up färger åt mig o mamma, va mest vi som pysslade.. hehe.. men Lotto tycker dom om =)
Ha inte hänt så mkt annars, stökar på med papper till A-kassan... faan va drygt det är..
Letar större också men de verkar ju va omöjligt :S  Grrr...
Blir galen i den här lilla lägenheten... Men går ju inte att trolla med knäna direkt ...
Nästa helg blir mysig, då ska jag och min darling hitta på nå mysigt, och på lördan ska vi på 1 års jubileum på Tasseborg, med mingelbuffé, övveraskningar och trubadur o grejjer =) Ska bli skit kul =)

Har lämnat in min bil idag.. Turbon har slutat funka. Så jag lämnade den på OL i morse, ska dit vid lunch, håll tummarna att det inte är nått allvalrigt.. Har fan inte råd med det här nu =(  *Suck*
Sen blir det dejta med Jenny.
Imorrn ska vi till Bräcke, eller Löningsberg snarare =)  Trevligt

Ja just, har provat en grej på Asta och det funkar Kanoon... Men den är bara tillfällig, ska anmäla oss till en lydnadskurs så fort jag kan =)

Nä nu orkar jag inte blogga mera...

Bye For Now








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0