FAEN!!!

Fan vilken ångest jag fick igår.. Ville ju verkligen åka.. Och vi hade ju bestämt, men efter mkt om o men så hoppade vi det! För de första pallar jag inte att köra ända hem på söndan, risig o helt väck.. Också har man väl inte direkt överflöd av slantar heller =(  Brände alldeles för mkt pengar förra veckan =S
Men just nu skulle jag kunna göra nästan vadsomhelst för att få åka, skulle sätta mig i bilen på studs o bränna ner... Fan 25 års jubileum ju =(  Och Völund spelar säkert just nu.. Hoppas ni alla har så jävla roligt!!
Ont de gör i hjärtat!

Har fan inte kunnat tänka på nått annat än Kuggnäs hela kvällen/natten o dagen.. Fan Fan Fan...
Suck.. Men men.. blir ju inge bättre av att sitta här bitter & sur.. Men de kommer ja iaf...

Annars så har det vart ok.. Va ju på Hammerfall & Lillasyster =)  KANON!!
Sen så åkte jag till Fäviken med min goa Linnea =) Tack för att jag fick följa & att du kom och hämtade mig!
Hel kul helg. synd bara att det regnade på fredan, va gegga överallt.. ha ha mina skor vägde nog fan 2 kg mer än dom brukar efter denna kväll :P
Röjde till Ständut också =)
På lördan kom även Annika upp, de va kul... Fick nå ryck på lördags natt att jag bara skulle hem.. Så jag fick tag på några som skulle till stan, tog min packning o hoppade in.. Va hemma halv sex på morronen =S  Folket i bilen va inte liiite skev.. ASG... Vissa kände man ju igen.. Ha Ha.. ;P
Skönt va de iaf att vakna upp i sin egen säng kan jag lova...
Sen drog ja ner på stan med syster, va inte alls hundra i skallen. Hoppade tom in i en karusell  =S Hua.. De ska du få igen för.. He He... Kryast.. Nääääe...
Sen kom mina underbara kids hem.. <3
I veckan har jag jobbat o donat.. Har äntligen blivit av med min säng.. skööönt... sänggavlarna har stått alltför länge!
Ikväll har syster vart här, har tillbringat kvällen framför Silver Fang (Ginga:Nagareboshi Gin)  Älskar dom filmerna o har alltid gjort!
Nu sitter jag här och ugglar o vill bara åka NYSS!!!


image146


image147







Missförstå mig inte,
Vad jag gör har ett syfte en mening som ni kanske inte ser.
Jag vet vad jag gör, döm mig inte från den plats där ni står.
Mitt liv är mitt eget, mina beslut ligger i mina händer.
Försök inte göra era drömmar till en del av mina, för jag har mina egna.







If you diss me than diss me, but don't come back and say that you miss me








                             E G O !


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för pratstunden ikväll, det värmde, skönt å kunna säga allt man tycker å tänker...hmm..he he!!
Förstår hur d känns när man inte kan åka och vill åka NYSS! alltför väl...
Ha det bäst vännen!! Take care!! Kramar!!

2007-08-06 @ 00:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0