Ikea

Igår åt vi kräftor igen =) Mysigt mysigt, snacka massa gamla minnen från barndomen!
Så roligt att träffa Steffe igen!

Idag tog jag o Becca Steffes bilen in till Västerås, fan va krångligt de e.. Ha ha, tur att man hade gps, fast de e ju ännu jävligare att köra i S-holm.. *Hua*  Men vi tog oss till Ikea med liven i behåll :P
Handlade lite nya sängkläder, täcke, ljus i massor o lite annat! =)
Sen åkte vi hem, körde lite galet men hittade rätt sen :P

Pratade med min bästa vän, har inte setts på 5 år.... Hon skulle ev vara i Västerås ikväll, om hon tog sig in. Hoppas verkligen att vi kan ses,  skulle höras senare ikväll, i sånafall får jag kanske låna Steffes bil, Får se vad som händer...
Therese & hennes dotter Emma har jag träffat idag =) Beccas kusin, de va sååå många år sen jag träffade henne, va jag runt 7 år eller nått!

Nu ska vi grilla... Vart ju kanon väder! Såg mörkt ut i morse men de sprack upp till finväder!

Nä ha det gott alla...



Hoppas att ni kommer iväg snart.. Lider med er verkligen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0