Saknar Dig Stumpan!

Åhh va jag saknar dig min bästa JanE!!!
Har vart så himla tomt massa veckor nu...  =(
Min lilla "sambo" ;) Eller hur va det.. Asg... - Varför använder du inte nyckeln.. Fniss.. 
Ska bli himla mysigt att du kommer hem snart.. Och då Måste vi ta en utekväll också =P
Pözz på Du!!! 

image175


Och även min andra bästa vän anländer till ÖSD i morron =) Ska bli underbart att träffa dig Madde!
Saknar Dig med som faaen.. Våra surrkvällar... Ha ha...
Love You Vännen....








I veckan har det vart fullt upp från tidig morron till sena kvällen...
Inskolningen på dagis har gått kanon.. e såå skönt.. Hon tycker det är kanon skoj där ju :D
Så på måndag börjar de på riktigt.. Känns skumt, tycker hon är så liten, min lilla skrutta...
Men ska samtidigt bli såå jävla skönt att börja jobba ordentligt igen!
Och för att inte tala om ekonomin.. Guuuuud så underbart med riktig lön igen!

I helgen har det vart lugnt, eller lugnt o lugnt, Kevin har vart riktigt trotsig idag =S fattar inte hur han orkar...
Fan dom vaknade 05.30 i morse, dom har vaknat vid den tiden hela veckan typ.. Dryyygt!!!
Vi började iaf dagen med att gå till affärn med Therese & Thea, sen gick vi hem till dom o käka melon o korv, sen gick vi till Djur & Kulgården, Kevin & Thea fick rida på en ponny.
Sen blev det en glass och sen hemgång, va fan helt slut, Kevin va som sagt huuur trotsig som helst o bara sökte tjafs, inge kul... Men men, 3 åringar...
Han somna ovaggat nästan direkt då vi kom hem, Emilia slockna hon med..
Sen blev de tacos framför tv:n.
Ikväll hoppas jag dom slocknar lite tidigare, Emilia ska ju sova snart o där är de aldrig problem, men kevin sov nästan 2 timmar eller hur länge de va.. Så han lär ju bli lite svårare att få att somna. men man kan ju hålla tummarna =P

E sååå trött & slut i huvet o kroppen..
Ska lägga in lite bilder sen, tror Therese fick med sig kameran hem, hon fotade ju Kevin när han red, sen glömdes den bort!

Bye Bye Nu ska ja gosas med kidsen...




















image173

Kommentarer
Postat av: Jane

Hihi, saknat dig me. Men nu sitter jag ju här :D
Pööösss <3

2007-08-21 @ 12:14:56
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Johanna

Jo nu ja. Men snart far ju du igen =( Buhuuu...
Lääämna mig inte =P

2007-08-21 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0