Västerås!

I morgon bär det av till västerås!
Ska bli riktigt kul att få umgås med syster och hitta på nått..
Jätte kul ska det även bli att få träffa Steffe, och hoppas att jag hinner säga hej till Maria =)
Tur att jag har så underbara vänner, Madde o Martin ska skjutsa oss från Arlanda till Västerås, ni är för gulliga! Ska bli så roligt att träffa dig.. Saknar Dig så himla mkt!

I veckan har jag mest spenderat min tid hos mamma, tycker om att vara där.. Känner mig som avslappnad och trivs bra hos dom!

I går va jag hos Jenny & Mattias på kräftskiva, sååå gott va det! Spelade lite kubb, men det gick väl inte direkt nå vidare.. Ha Ha ;P
Kom hem vid 02.15 typ...

Idag har jag jobbat lite, va iväg o kikade lite, faaan jag hoppas verkligen att det blir av! Nä jag tänker inte skriva nått om va de handlar om ännu.. Men jag skulle tycka de va riktigt skoj om det blev så =)
Blev bjuden på middag hos mamma igen.. he he.. Sen for jag hem, hämtade upp Annika på vägen så hon följde med mig hem..  
Ha ha.. så kan de gå.. Men nu e det ju fixat, ska bara kolla upp en GANSKA så sak viktig om "den" he he...

Aja.. I morron bär det av 11.00 går planet!
Är sugen på att kanske kika runt i Västerås o se vad den stan har att erbjuda...
Ja just... Hundvakt åt 9 hundar.. Trevlans... =)

Nä nu orkar jag inte kladda mera....

Ha en underbar helg, det ska jag ha!


Vart i helvete tog sommaren vägen ?






 
    Mongiiiiis!!!!!!






Tack  älskade mamma för att du ALLTID ställer upp!
Skulle inte klara mig utan dig, finns inga ord i världen som kan förklara
hur mkt  du betyder för mig!!!
                  *Älskar Dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0