Jahaa....

Är ingen bra bloggare jag... Har inge vettigt att skriva om iaf!
Det mesta håller jag inom mig själv.. Bäst så!

Har hunnit vart till Norge, hälsa på Pierre =)  Såå mysigt, va jätte längesen vi sågs!
Har typ inga bilder, men johnny va ju en flitig fotograf heela helgen... Så jag får väl lägga upp lite  bilder då jag fått av honom!
Också har jag hunnit vart hos pappsen också, och denna helg va de lugnt, ganska skönt!





Lånade med mig älsklingsgubben hem i lördags iaf!

image238


Såå liten skruttan va här, tiden går ju på tok för fort..
Snart jul och grejjer..
Önskar jag kunde glädjas åt det men mann får väl se vad som händer....



Tänkte slänga upp lite bilder sen nån dag!!!

Byeee


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hopp liten snopp

2007-12-09 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0