Sjuker!!!

Igår va Emilia jätte dålig, hon hade 40.5 c feber! Min lilla skrutta =(
Hon somnade först i puffen framför tv:n och sen gick hon till min säng och la sig där och sov, hängig som tusan!
Och jag tog tag i att byta rum med barnen, bar ut en himla massa saker i förrådet, skönt att få bort lite, dom leker ju ändå inte när det är för mkt saker!!   Ska sortera ut mer idag, ta tag i en garderob som det är såå mkt strunt i!!!
Sen kom jag på mitt i allt, Hur ska jag få ut min säng?? Ha ha den e såå skit tung :S  Så det va bara att ge upp, får ta tag i det idag istället!
Sen blev de filmtittning.. Somna ju som vanligt till... Kan inte hålla ögonen öppna.. E så trött på kvällarna :P

image241





I helgen va vi till Rätan, Hugo fyllde 2 år, det va jätte mysigt, bjuden på god tårta och SÅÅÅ GOD mat =)
Tack syster Yster!





Idag blir det fortsätta på de jag började igår, Emilia är mkt piggare, sköönt =)
Sen skulle nog mamma komma en sväng!
E seg idag, ont i skallen, men det är väl pga av alla tankar som snurrar i skallen på mig!


***************************************************************************************************'*******************
Tack Underbara DU för att du finns i mitt liv, du gör mig så himla glad....

*My Precious*

**********************************************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0