Idre Yran!!!

I fredags så åkte jag o Jane till Idre, kom iväg lite sent, men det gjorde inget... Gick fort att komma fram!!!
När vi kom fram gjorde vi oss iordning och sen drog vi vidare til Angela, förfest där och sen blev det ner på byn.
Björn Rosenström spelade, kanon.. Men de blev nå jäkla slagsmål där o en annan hamna ju mitt i.. For in som en jävla vante i kravallstaketet, slog i armen o benet så nu e man alldeles blå, vakterna kom o sen fick jag stå längst fram.. Ha ha...
Efter de så cruisade vi runt med Adde & en massa andra i hans Cab. Så jävla kuuul...
Va hur mkt folk som helst i bilen o på bilen =P
Va ute o åkte runt till ca 04 nånting. Sen bar det iväg till Foskvallen!!!
Vakna av att de va nån som slickade mig i ansiktet, det va Addes & Mikes mammas hund.. Ha ha...
Så jäkla onykter när man vaknade... Hua...
Ja mer om den natten behöver vi inte tala om.. Ha Ha.. Skevt.. Men trevligt & galet  ;)

Lördagen vart lite stressig, fick skjuts hem o vi stressa oss iordning o sen ner på skotertävlingen.. Fy fan va mosig man va.. Men dagen startades med Cider....
Sen vart de Cruisa runt med Adde, Mike och Wenngren mfl ett bra tag!
Addes & Mikes farsa Roffe tog hem 1:a pris i veteranklassen!!!
Tyvärr så va det regn, men de spöregnade inte iaf!!!
Helt galen kväll...
Åt Langos för första gången i mitt liv.. Va ju fan gott, men tur att alla andra åt upp min mat.. Jane fick i sig 2 st.. Ha ha... Va vi liite hungriga, bara supit hela helgen utan att äta nått...
Lasse Stefanz spelade, va där o traska runt.. Mycket folk va det!!

 Söndan va man såå jävkla seeeg.. Hua... Åkte vid halv 2, Jane började sen turades vi om, fast jane fick köra mest.. va helt jävla skev i hela kroppen.. Ha ha.. jaaa.. jag säger då de!!! :P

Ooops säger jag bara.. Så jävla skeeeeeeevt!!!!!!!!!  Ha Ha Haaa....

Har iaf haft en toppen helg, och den gick alldeles för fort.... =(
Tänker inte skriva nått mera.. skulle ta hela dan om jag skulle skriva allt som hänt denna helg ;) Ha ha
Ni som va där vet och ni andra kan ju fundera o vara nyfnikna ;)

   
Rosenström                 Terje & Mike                Mike                              Mike

    
  Foskvallen                        Jane                           Mike              

     
                                                Adde                  Mike & Wenngren        Skev!!!
     
                                                                                                                Prisutdelning
     
                                 

     
Jane & Adde                Addes tattoo     Jane                     Jane & Wenngren

     
Gänget!!!                        

       
 Roffe                 
   
 Totte                                                                 Peter
       
 Jag helt jävla skev...   Jane svullar Langos    Mike                  Mike
     
Janes moffa                Bakis                         HA HA                    Så kan de gå!!!

Kommentarer
Postat av: Jane

Men va ere för köttnacke jag ser på en av dina bilder? HAHAHAHAH ;)

2007-07-17 @ 21:21:10
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Johanna

Moahahahaaa.... Ja hua.. Måste ha fått me nå skit i all hast ;)

2007-07-17 @ 22:15:47
Postat av: elin (från föräldrautbildningen)

Hade rätt då när jag tyckte att det var dig jag såg under Idre yran... Kul att fler var där och hade roligt! 5:e året jag var där.

2007-07-23 @ 10:26:03
URL: http://beautifulelin.blogg.se
Postat av: Johanna

Jaha så du va där också!
Jo jag hade jätte roligt! Min kompis är ju därifrån så jag hakade med henne dit! Kul att hitta på nått och samtidigt komma bort från stan lite! =)

2007-08-01 @ 09:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0