Min prinsessa 1 år!!!




Min lillaskrutta är 1 år nu. Jag kan inte förstå.. Tiden har gått så himla foort!
Idag så va det kalas =)  Tårta för hela slanten.. Har asont i magen nu =S
Emilia fick jätte fina presenter!  Tack för all uppvaktning!

Tagit sina första steg idag.. 1 ½ steg.. Mamma såå stolt =) Stått utan stöd också...
Jane & Emilia har övat mkt idag..
Jane du är så himla underbar!!  All Love To You!!!



                       
Kev & Jane                                                             Cake                         Kevin hugger in på kakorna     Em öppnar paket

                                              
Em i sin prinsessklänning       Paketöppning         Em ger Jane en kram      Varför styra när man kan lyfta!

                 
    Tar sina steg           Flur Fia =P                 Ooops så kan de gå     Kevin törstig


image63

Emilia & Momma, Snigel som Emilia fick av kevin


image64

Jag & Emilia, Emilia i sin prinsessklänning hon fick av moster Rebecca


image74

Min vackra tös <3






**********************************************************************************************



Sitter o funderar en himla massa... Fan va jobbigt det är alltså =(
Ville egentligen inte ha tråkigheter i detta inlägg.. men det är ju även nått mysigt att tänka tillbaka på =P
Kanske händer det igen.. Eller så inte.. Som jag säger - Den som lever får se ; )


Understand the things I say
Don't turn away from me
Cause I've spent half my life out there
You wouldn't disagree
Do you see me? Do you see?
Do you like me? Do you like me standing there?
Do you notice? Do you know?
Do you see me? Do you see me?
Does anyone care? 

**********************************************************************************************

 Don't think it's going
To happen anymore
You took my thoughts from me
Now I want nothing more
And did you think you
Could just take it all away
I don't think it's happening
This is what I say

Leave me alone
Cause I found it all
Twenty One

********************************************************************************************

Lying in my bed again,
And I cry 'cause you're not here.
Crying in my head again,
And I know that it's not clear.

Put your hands, put your hands,
Inside my face and see that it's just you.
But it's bad and it's mad and it's making me sad,
Because I can't be with you.


*******************************************************************************************

Seems like just yesterday, you were a part of me
I used to stand so tall, I used to be so strong
Your arms around me tight, everything it felt so right
Unbreakable, like nothing could go wrong



Kommentarer
Postat av: Björn

Härligt kalas ni hade :) söt klänning emilia fick.
Duktig du är på att baka tårta ;P såg riktigt god ut. blev sjukt sugen nu bara för de :(
men men, får väll gå ner och äta nära torra skosulor "mackor" *suckar* :(
jävla johanna som lägger upp sånna bilder ;D
Hmm...dina underbara änglar har fått mammas söta näsa ser ja ;) , haha..bli inte arg nu som du brukar ;)
Puss på dig underbar.

2007-07-04 @ 09:46:27
Postat av: Jane

Jaa du Johanna... i fortsättningen ska jag gömma mig när din kamera kommer i närheten.. Hhaa, grattis, du är den första personen som lyckats få till en bild på mig där det ser ut som att jag är tandlös eller nåt!! hahahaha!! puhuuuu.... Love ya! Puss å kram

2007-07-04 @ 14:02:26
URL: http://janemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0