Så Jävla S K E V T ! ! !

 Ja de e det ända man kan säga att gårdagen va!!!
I måndas jobbade jag hela dagen o sen blev det middag hos mig, Jag, Jane o Tomas.
Sen kom Annika o Filip =) Också kom en kille som heter Claes, shyssta klubben,  han kom med tåget o skulle ta bussen hit, sätt dig på 4:an sa Jane, men grejjen är det att den som går då heter 2:an... Så han fick sitta där o vänta på nästa.. Ha ha Stackarn...
Ja kvällen va tokig, men skojig!!!

På tisdan upp o jobba.. sååå jävla skev, jag va så himla trött o hade sån fruktansvärd skallebank, tog bussen till jobbet, för en viss person hade fått med sig mina nyklar hem, men de va lika bra det!! 
Sen när jag slutat kom dom o hämtade mig, sen bar det iväg till bolaget igen...
och sen Donken o hem till mig, senare for vi till Annika...
Tack gulliga Du!! Du är en ängel!!!! <3
När vi skulle fara då o köpa lite virke så gasar Jane iväg ockå DÅ hör vi kras!!!!!!! =S
What the fuck... Då rusar jag ut - MINA CIIIDER!!!! Då ser vi att bagageluckan har farit upp.
Vi hade köpt 2 lådor öl en spritflaska o cider..... Fy fan så det såg ut på vägen =S
Men det sjuka va att ALLA mina cider klarade sig, INTE en enda for ur bagaget =)
Men nästan alla Sofiero gick sönder o några Mariestad, och HELA spritflaskan.. Stackars lilla Claes, han som inte ens dricker öl o bolaget stängt för längesen... Fy fan säger jag bara..

Sen blev det fara o fixa lite nytt dricka.. blev vin o K2  Ha ha ha..
Till slut vid 21 nånting så kom vi oss äntligen till bastun.. Härligt Härligt!!!
Satt där en bra stund, surra o hade trevligt!!!
Sen kom Janes "date" eller va man ska säga ; ) Åkt lixom 60 mil!! Gulligt!
Annika va också ner senare... Sen fick jag nå ryck, följde me Annika hem, orkade inge mer, va helt jävla trött & slut, ville bara hem o sussa, men jag blev kvar hos annika, slagga i Filips rum!
På morronen sen for jag hem, la mig o glodde på film Silver Fang, eller rättare sagt Ginga Nagareboshi Gin.
Men sen stängde jag av, kände att ja va tvungen at vila en stund, sen kom Jane o vi alla for ut o käkade o sen upp till Lungre o körde gokart, fast jag o Jane körde inte!
Och sen va de bolaget IGEN!!!

Nu sitter jag här o e allmänt jätte seg.. Hur ska man orka kvällen ???
Dom alla e hos Jane nu, vet inte om dom kommer hit eller hur det blir.. Får språkas på luren!!!


Säger bara EN sak  - HÖR DU VA JA SÄJ???

Fy fan va skeva dagar.. Hahahahaha



image76

Detta ÄR Spritmissbruk!!!!!!!  Fyy fan.....

image77

Jane & Tomas

image78

Claes lessen..

image80

Öl o spritbad!!!

image82

                                       BILJÄVEL! ! !

image83

!!!!!!!!!!!


image84

Ja jävlar!!!

           
Jane & Tomas              Brattz!!!!!             Bastar!!!                      Jag & Annika             André & Jane





             
Claes                  Annika                         Jag helt skeeev!            Claes                          Tomas

Kommentarer
Postat av: Jane

ja du stumpan! skevt kan man minst sagt kalla det.. men du har glömt bort: FITTA och JEDÄDÅ ! ;)
Puss å kram å nyp i stjärten ;)

2007-07-11 @ 18:20:44
URL: http://janemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0