Storuman dagarna över!!!

Japp så va ännu en rolig helg förbrukad!!!

På torsdan va det jobba hela långa dagen.. skruttan fäljde med, hon är så go o snäll =) Så de gick bra!
Sen åkte jag till Jane, hjälpte henne att skruva ihop hennes nya tv möbel.. slet våra hår.. galen ihopmontering på den :S Gaaahh va helt slut när vi va klara.. Men tjejjer KAN!!!! Och vi klarar oss utmärkt utan karlars hjälp ; )
Sen blev det nostalgi, 8 bitars Nintendo.. Super Mario Bros! Vart en sen kväll, sen vaknade Emilia runt 05, sov max en timme innan hon vakna, trött som en gnu alltså =S  fick henne inte att somna om.. Sen vart det att stressa hem o panik packa inför resan uppöver... Min underbara jane tog hand om Skruttan till hon skulle till M! 
Du är guld värd!!!

Åkte upp till Storuman i fredags, åkte med Janne upp, startade med cider i bilen på väg ner.. Cider o Rammstein =)
När vi kom fram fick jag lite nya kläder av min kära mor =) Hon hade blivit på "tvingad" nere på marknaden, men dom va för små för henne.. Ha ha, så ja provade o jag kunde ha.. Glad vart jag ;) 
Sen fortsatte jag vidare till syrrans kompis lägenhet där det blev ännu mera ciderdrickande... Och myste med Joannas katter, hon har 5 st vackra varelser hemma...
En sjuk sak hände också, Christine skulle sätta in ett smycke hon köpt, o smörjde vaseline på den och skulle töja ut hålet, o vips så slinter det ur hennes händer o ner från balkongen.. gissa vart då.. Ha ha rätt på grannens balkong, o såklart va han inte hemma :S  synd om lilla Christine ju.. Men de va lite komiskt iaf!!
Kan tillägga att smycket kom till slut till rätta, igår tror jag att det va.. He he---
Sen gick vi ner till Trean. Men det va typ 50+ där, så jag fick med mig tjejjerna på hotellet ist.. Å vem står inte i kön då?? Jo en gammal vän från förr ;) hihi... Va riktigt himla kul.. Umgicks därinne, tappade bort syster o joanna en sväng.. sen hittade vi åt varann, sen lämnade jag o J hotellet o gick ner på Trean igen :P
Va ännu mer dött där, men trevlig iaf.. Sen fortsatte vi vidare då det stängde...

Blev inte många timmars sömn.. säger bara det.. Skivan med soffan på =D mmmm....
Fan vakna av att jag fan höll på att frysa ihjäl alltså.. Galet... ha ha.. aja...
Ny dag o nya tag..
På lördan gick vi runt på marknaden, köpte ny stav till tungan o hittade lite annat tjafs också..
Sen gick vi på Kita´s o käkade allihopa, vi va 8 pers som satt vid ett långbord, trevligt!
 J va där, ha ha vart lite genant en sväng.. Ha ha ha! Aja sånt e livet!!
Blev kvar där hela dagen/o in på kvällen.
Va allmänt seg hela dagen, kan ju bero på att man inte sovit  nå många timmar på länge..
Sen for jag hem o gjorde mig iordning. Sen gick jag upp till Becca & Joanna..
Men dom skulle inte på dansgalan så jag gick ner på Kita´s igen, mamma o Lotta mfl satt där, så det blev nåra till öl o cider sen gick vi vidare till dansgalan.
Där utanför möter jag en gammal klasskompis =) så himla kuul.. Va inte igår man träffades!
Så vi röjde till nå band och hade allmänt kul.. gick till öltältet och kikade runt, träffade många jag inte sett på typ 10 år.. Många som tinar fram när det är Storumandagarna...
Sen träffa jag D, skitkuul, vi dansade lite där inne.. hellre än bra.. Ha Ha, men så länge det va lugn musik så gick det ju ; )  Snackade massa gamla saker.. Hi Hi.. Säger bara  Ferdinand.. Moahahaha..

På söndan va man lite mosig men man fick ju sova ut iaf..
Sen blev de ner på marknaden... Åkte en karusell med syster som ja lovat.. trodde jag skulle hoppa ur.. Ha ha måste ha sett skoj ut =P
Sen vart de midda hos momma, mumsigt, sen packa vi oss iväg.
Vme tror ni fick köra hela vägen hem då?? Jo....
Höll på att gå riktigt jävla illa.. Hua får gåshud o ont i magen då jag tänker på det...
Fick möte på en smal liten bor, en stor Van med släp, o inte fan saktar han ner heller, åg fan hur långt in på min sida som helst kände typ hur han nuddade med sidospegeln =S fyy faaan...

Nu sitter man här.. O bara tänker tillbaka på denna helg.. ; )image52

Jag & en av Joannas kissemissar


                                   
Becca & Christine        Jag o Missen     Joanna & Becca     Jag o en misse igen            Meee (se helkonstig ut)


  E.G.O


Nä en tokig helg.. men såå kuul också ; )
Synd bara att de blev typ inga kort.. men men...


Nä nu orkar ja inte skriva mera..

Kommentarer
Postat av: Jane

du e rolig du stumpan :)

2007-07-02 @ 18:45:57
URL: http://janemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0