Stråk o grejjer!

Har vart ner på stråket några dagar..
Åkte ner med Annika på söndan, dock bara 1 ½ timma, nykter..
Ja va ska man säga... Världen e bra liten... =)
På måndan blev de party... Kom ner på stråket sent bara.. Trist, men men..
En mkt mysig kväll ;)  Dans på en flotte, arm som ja råka dra i för hårt *förlåt Annika =(* badande i svinkalla Storsjön (dock inte jag då) o korv på statoil o sen hemfärd.... Myyyyyys........
Tisdan va det upp o jobba.. ville såå gärna hellre stanna i sängen ;) men ain´t life a Bitch!!!
Sååå jävla sliten hela långa dagen.. Bläää...
sen vart de en tripp till Svensta o sen hem...
Åkte in på stråket med Annika, kul va de men de hade kunnat vart trevligare...
Åkte runt i lite raggarbil efter stråket, sen blev de hemgång, fick sällskap hela vägen hem, Snälla Jonny ville inte att ja skulle gå hem ensam i Torvalla den tiden på dygnet.. *Tack*
Sen slockna man på soffan. Vakna o va inte de minsta dålig el så, lite trött men annars va de ok!
Idag blev ja bjuden på mat på stråket, va jag, Emilia, Becca, Mamma & Janne.. Gotti Gotti
Sen gick ja o Becca hem, men kommer på sen att hon hade sina nycklar på Frösön, så de blev en tripp dit...
Sen fick jag ett infall.. *Garv* ja e fan skev! Haha...  Mnen hade ju funderat mkt på de innan så..
Nu ligger ja här i hennes säng o bara funderar en jävla massa... Typiskt mig!

Kan bara säga att jag har haft en trevlig vecka... Vart lite upp o ner, men de goda överväger faktiskt...

Snygg du då??? Fan fel o ringa, vi hade ju faktiskt kommit överens, men de ordnade sig UTAN dig... Egosviiiin..
Aja blir ju av i morron, men just nu känns de som de kvittar...

Är förvirrad o kluven, vet inte va jag ska hitta på i helgen, vill fan mest till Fäviken just nu, orkar fan inte me Yran, fast i morron hade jag faktiskt gärna velat gå, Hammerfall o Lillasyster ska ju spela.. Fan vill ju verkligen se dom, men just nu så är 2 dagar mer värt en 1...


Nä nu orkar ja fan inte skriva någe mera..


*Tjenare kexet! Står du här och smular?  Du är så söt att jag får hål i tänderna* 

Ha Ha.. Du me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0