ÅLAND!

 Förra helgen drog jag O Jane till Åland. Jane skulle hämta sina möbler, skulle först inte kunna följa med, men tack vare min Underbara mamma som alltid ställer upp och finns där så kunde jag följa med!
Vi åkte på torsdags morron, hämtade minilastbilen som Jane hyrt, sen bar det iväg.. pigg sak det där ;) he he

Hade en toppen helg på ön... Fantastiskt vackert där!

Grillat, kubb och ÖL!! =)  Trevliga människor där borta...

Hade sån jäkla ångest då vi skulle hem.. Hade valat stanna längre, dagarna gick ju så fort så vips va det hemfärd.

image31

Jane & Lassebilen!!!

image33

Jag & Maggan



image32

draaagen :P

image34

Jane

image35

Maggan & Per

image36

Jane & Simon



image41

Mums Mums

image37

Maggan & Linus

image39

Mee

image40

Ooops.. Så kan de gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0