Midsommar!

Midsommaren firades på Jamtli!
Mycket folk va det där, trevligt trevligt. Funkade faktiskt riktigt bra. Så länge en annan håller tungan rätt i mun så!
Sen åkte vi till Jeanette & peters stuga en sväng, käkade o surrade, o ungarna lekte!
Sen for vi hem till mig, sen kom Daniel o Malin, vi spelade kubb och drack öl =)
När dom for hem gick jag över till Jenny & Mattias, Maria va där, satt o surra ett bra tag...

Annars händer det väl inte sådär jätte mkt...
Tjafs & Tjafs.. Hur länge ska man orka?  Jag förstår ingenting.. Va e det för fel på människan???

Aja...
 


Det Man Ger Får Man Tillbaka.. GLÖM ALDRIG DET ! ! !



Är inte på humör att skriva nå blogg idag...


Här är lite bilder från Midsommar iaf!


image42

Emilia äter korv med bröd

image43

Kevin har plockat blommor som dom skulle ha till Midsommarstången!


image44

Emilia ville ut o gå!

image45

Jag & Kevin


image46

Jag Kevin & Emilia på Jamtli


image51

Emilia ville ut o spatsera!
image47

Kevin & Thea! Dom är så himla go med varandra =)   Myspys i soffan!

image49

 Mysisar!
image48


Emilia reste sig själv den 24/6


image50

Kevin bus!!! Min lilla trollunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0