S O M M A R !

Såå underbart med sommar.. Får panik då jag tänker på att den snart kommer att vara över :(
Vintern o hösten är inte mina årstider inte... Blir så himla deprimerad och låg!!!

I veckan har jag rensat rabatterna och buskarna här ute.. så man har vart ute i solen från morron till kväll.. Härligt Härligt!!!
Jane har vart här och umgåtts...   Solat och åter solat!

I torsdags fick jag iaf tummen ur r*ven och hälsade på Therese och Thea... Att de ska ta 5 månader det är ju skamligt.. skäms på mig !!!

Igår va jag ner på stan med mamsen och systeryster o Hugo. Fy fan va nostalgiiii... Vill tillbaka.. Fan va kul de va ju!
Men vi fick ju inte åka nå mkt lastbil, för vi hade ju våran jävla student skit i kyrkan så jävla tidigt.. bläää...
Men vi råkade ju komma försent. Vi sa det att vi har aldrig kommit i tid förut så varför skulle vi de nu.. Ha Ha..
Ajaa.. de va då.. Men man saknar den tiden mkt.. Man bara flängde runt o gjorde precis de som föll en in för tillfället...
På kvällen va jag bara hemma med kidsen o Jane, Hade vattenkrig med kevin o härjade som fan.. Kul Kul..

Idag ska jag gå till Therese och hälsa på, får barnen leka lite och vi kan surra lite skit.. He He.. E vi ju sååå bra på ;P 

I veckan blir det nog fullt upp...
Skulle ju följa med Jane till Åland nästa helg, men men... Går inte in på varför i bloggen, ni som känner mig vet nog varför.. *Hate You*

Ähh nu ska jag ut o puffa lite.. lapa lite sooooooooooool <3image24image25

Kommentarer
Postat av: Therese

Min lilla neger :D

2007-06-10 @ 09:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0