Sollefteå Trip!

Drog till Sollefteå i fredas jag och Jane!
Skulle egentligen åkt på lördan men vi fick nå ryck o drog på fredakväll!
Kom dit fick oss lite cider och shots också rökte vi vattenpipa ;)  Jane fastna i den där :P he he.. Ja va inte få förtjust i äppelsmaken.. Tyckte den va lite sliskig!
Va ut o åkte lite bil också... Jane fick se min pärla.. he he.. Gula faran ;)

På lördan va vi upp till farmor o farfar, fick oss lite rabarberpaj, sen åkte vi runt  lite och sen handlade vi!
Sen blev det hem och dricka ölet på balkongen, kika på snygga bilar.. Hade ju klart bästa platsen i hela Sollefteå! Kanoooon!!! 
Blev en galen kväll... Full som en kastrull :S fattar inte vad som hände riktigt.. Hi Hi...
Och vicken överraskning man fick då.. Vilka möter vi inte då.. jo Annika & Myran!! KUL!!!! Dansade lite med dom, sen försvann dom.. Träffa mycket folk, ena galnare än den andra :P
Lyckad kväll.. Vissa saker man ju undanhålla.. Ha ha... eller hur Jane.. 
Fan att vi glömde kameran när vi gick ner på stan :(

Och idag mådde man ju inte dirket toppen, hur seg och trött i kolan som helst!! Bläää...
Satt mest på balkongen och rökte, försökte bli som folk igen, sen bar de hem till Ö-sund igen!
Jag o Jane har blåst upp min pool.. för egen maskin..  ha ha  jobbigt som fan.. Blev helt konstig :P
Men sen fick vi låna en pump.. Det tackar vi för.. Hade nog svimmat annars...
Kevin har badat och plaskat ikväll.. Han tyckte det va riktigt kuul =)

Nu sitter man här och e alldeles slut på... Ska slänga mig i säng nu!
En ny dag i morron....

Lite pics från helgen :P

i   På Balkongen & gör oss iordning för kvällen!
image20
image18

Jag & Min goa Jane

image17
Fuller!!!!





Här är några bilder från ikväll



Jane håller på att blåser för fullt :P

 
Mina ögonstenar!!! <3


Kommentarer
Postat av: Jane

Hoho jajaaaa vilken helg ! Kul å varmt å mysigt har vi ju haft d! Åland nästa!! :D
Puss påre my love! <3

2007-06-03 @ 21:57:06
URL: http://janemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0