Wihoooooo!!!!

Japp så ere...

Idag va jag in till stan med mamma en sväng, köpte ny stav till naveln, men den va så knepig så då va jag tvungen att köpa en till, o den va förstor.. aja.. shit the same..
Kollade även upp vad min tatuering skulle kosta som jag ska göra.. Inte dyrt alls så de blir nog kanske snart.. Den som lever får se!
Annars så har dagen flytit på snabbt... Va till mamma och fick mig lite tårta *Svullo* Ha ha.. Gotti :P
Sen vart de Donken.. men bara ett Happy meal.. Chicken Mc Nuggets... Gott Gott...
Sen har det vart fullt upp hela kvällen..
Nu e jag hur trött som helst fast ändå inte.. Men ska försöka sova nu iaf!!!


image26

"Skruttan" Hon älskar verkligen att bada i poolen =)




image28

Baddags med Jane


image29

På besök hos Therese, Jimmy & Thea!


image27


Här va Emilia jätte lessen... Kände mig så himla maktlös alltså!!!
image30

Hittade en gammal bild på Kevin, blev så full i skratt, han hade hittat min mascara, han blev så lessen när jag sa att vi va tvugna att tvätta bort det!! Han som gjort sig så fiin :P Ha ha.. Min lilla Trollunge <3





Natti Natti!!!!

Kommentarer
Postat av: Jane

hihi ja du Johanna killar me mascara ;P ;P
Hii hiii... ;) Pöss å kjam

2007-06-19 @ 19:11:22
URL: http://jane

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0