Jobbigt!

Allt e bara jobbigt just nu!

har fruktansvärt ont i ryggen ÄN!!! När fan ska den bli bra?

Allt detta med Vemdalen känns bara sååå jobbigt!
Vill så himla mkt att du Jane ska följa med, saknar dig så jävla mycket vännen!
Du är alldeles för långt borta :(  (Gråter)

Idag fyller Janne år =) Va där på tårta och middag, mina älskade syskonbarn o syster va där med =)
Riktigt mysig dag!

I förrgår sålde jag min bil, kändes tungt men men..
Och igår så blev det en BMW =)

Nu sitter jag här o det känns som ryggen ska gå av, ska lägga mig i sängen....

Och i helgen kommer Sara <3 åhh älskade vän, ska bi så kul att träffa dig äntligen, blev ju inte av sist!
Vi har såå mkt att ta igen och surra om!!!


  


image235

                                                          *SAKNAR*

Kommentarer
Postat av: Jane

ååå gumman :(
Sjukt, visste inte att man kunde sakna nån så här mycket...
Nu får du antingen övertyga André om att flytta med mig ner igen eller så får du helt enkelt flytta hit :)

2007-11-01 @ 20:47:53
URL: http://janemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0