Sjukling!!!

Längesen man va såhär dålig måste jag säga...
Imorse då jag vaknade ville jag fan bara slockna.
Hela kroppen värkte, åkte hem o la mig under täcket, tom när täcket nuddade min kropp ville jag skrika =S
Mamma kom med medicin  TACK Du är en Ängel!
Sen vilade jag hela dagen...


************************************************************************************************************************

HELGEN!

Fredagen blev festa med Daniel och Mackan, Sen kom Johnny också...
Riktigt rolig kväll måste jag säga ;)
Lördagen va jag riktigt dålig, he he... Men vi traska upp till Daniel igen, jag blev chaufför för dagen. Kul men galet, liiite drygt att vara de åt 3 fulla killar som skränar :P  Nytt namn fick jag också, rallykalle *asg*
Aja men kul va de ju, Sen for vi till Stefan, han skulle ha nån fest, men jag, Daniel och Mackan åkte tillbaka till Torvalla. Drack och  for sen till O'Learys, de va riktigt skoj där =) Träffade en som jag inte träffat på över 5 år säkert 5 ½ år tom. KUL =)
Sen blev de hemfärd.
På Söndagen va man ju inte den piggaste kände också att jag va påväg att bli rejält sjuk med =/
Fick gå ner till M blev kvar där till över 17, de va min sovmorron de =(

Sen for jag upp till Daniel, Mackan va där, åkte till frösön och hämtade min bil och sen for jag till M.


Lite bilder från helgen

      




************************************************************************************************************************

Min Älskade Prinsessa <3
  

Min Älskade Prins <3
  



Älskar Er av hela mitt hjärta!! Ni är Mitt Allt!!!
                       Ljuset i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0