Stockholm

I torsdagskväll så flög jag ner till Stockholm till underbara Madde!
Fick hämtning av Madde och Martin på Arlanda, Åkte till Vällingby och bara tog det lugnt. Härligt!
Fredagen så åkte vi ner på stan jag och Madde, shoppade och shoppade, fan va mkt roliga affärer de finns!
Hade en jätte mysig dag!!
Men fruktansvärt ont i fötterna på slutet, sen kom Martin och hans polare Olof och hämtade oss, åkte till biffhouse och käkade MKT gott!
Sen for vi til Vällingby igen och kollade på film och slappade!
Lördag va de dags för tatuering =) Va lite nervös, guud så gulliga dom va dom som ägde studion!
Pinade igenom 3 timmar och en kvart ungefär, trodde de skulle ta betydligt längre, så de va en nice surprice =)
Dit ska jag igen =) Kanon bra vart den, e toknöjd faktiskt! Gjorde ett riktigt bra jobb, jag hade ju bara mailat en bild på tatueringen och sen hade han skissat ner den perfekt på ett papper!
Fick även för mig att göra andra saker på salongen =)
Tack Underbara Madde som orkade sitta där hela dagen med mig =) Du är bäst!
Va helt tom i skallen när jag va klar med allt, men de stoppade inte en utgång, när vi kom tillbaka till Vällingby packade vi väskorna och for till Sundbyberg, Tack Martin för allt skjutsande!
Där gjorde vi oss iordning, Maddes lägenhet va sååå himla mysig, och toknära Garbos =)
Vi hinkade lite alkohol och sen spatserade vi ner.
vad händer inte just då vi kommer in genom dörarna typ på garbos, joo.. Fotograf.. Vimmlebild =S shiit, hade ju just anlänt.. He he aja.. Nightlife ;P  *ASG*
Riktigt kul kväll, va hundra år sen jag och Madde va ut tillsammans, dansade o röjde.. verkligen uppskattad kväll!
Söndag så åkte vi in till stan igen, letade o letade, men hittade inte de jag ville ha =( men men, i all hast så blev de ett impuls köp, ett par till skor!!! Ha ha kan nån typ spärra mina kort... *Asg* Kan fan inte gå in i en butik =S
Aja snygga va dom ju iaf, men lite onödiga kanske?!
Madde skulle följa till Arlanda men de blev så fruktansvärt dyrt att bara hänka med o sen åka tillbaka =(
Saknar Dig som faen och önskar önskar att jag hade kunnat stanna några dar till, tiden gick ju så fort!
Och hade jag stannat längre hade jag nog blivit bankrutt ;)  Ha Ha...

TACK UNDERBARA FÖR EN TOPPEN HELG!!! <3

Här kommer lite pics från helgen





Nu ska jag mysas med Min Prins!

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Madde

OOOh tack själv gumman, var verkligen super kul å allt annat var du värd!!! Hmm bilderna e en annan historia...hehe.. vet inte varför det blir som det blir på dina kort!
Massa pussar å kramar

2007-10-22 @ 21:00:01
Postat av: Madde

Den som gapar efter mycket...hehe

2007-10-22 @ 21:01:50
Postat av: Johanna

Hade så jävla kul!
Men shiit.. Faen nu kan man inte shoppa på mååånga år.. he he, jag o gå in i affärer =S
Love You vännen! Du är Bäst!!!!
*PUSS*

2007-10-22 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0