Ännu en helg...

Så va denna helg över också, tiden går ju så himla fort..
Jobbar mest hela dagarna, känns toppen att ha börjat jobba heltid igen =)
Har gjort lite nya inköp denna månad, blivit lite kläder, skor och har äntligen fått en riktig säng och köpt bäddmadrass o grejjer till den, och en ny lur har det blivit och en BIL =) Häärligt... Skulle ju köpa en tvättmaskin och en sängram, men de får bli nästa månad =P

Trivs som fisken i vattnet på Prolympia, kul kul.. Lite ögongodis där med ;) hihi
Och stort + att jag kan ta mina rökpauser med syster =)

I helgen blev det lite fest, kul kul, men fredan vart ju sådär.. He he man e ju som man är..
I lördags blev det sitta i stan, ville på O´Learys, men va bara jag som ville dra ner tidigt.. rastlösa själ =S
Men ner på stan kom vi iaf till slut, ungefär vi 00.00, då blev det Mark Twain och sen gick jag o Daniel på O´Learys o kikade, hann bara se typ 3 minuter av Ständut, Tråkigt.. Va där en stund o sen gick vi tillbaka till MT.
Stog utanför och surrade med folk ett bra tag, sen åkte jag hem... Blev inte många timmars sömn inatt och det känns, bra nooog... =S
Så idag for jag till Annika & Daniel, låg och glodde på film, sen for ja och hämtade kidsen <3
Och nu sitter man här och e aptrött.. ska fan lägga mig typ nu!!!

Lägger upp lite bilder, blev ju typ inga bilder från helgen.. Så de blir lite från 2 helger sen också.

 




Bye Bye!!!

**********************************************************************************

Hatar verkligen att nån kan få mig att känna såhär =S *Hu Hu*

**********************************************************************************

*Miss You Jane*

Kommentarer
Postat av: jane

jaha e det den bilen du har köpt =) nice !
Jag saknar dig me som faaan !!! Å ungarna :(

2007-09-12 @ 08:43:11
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Johanna

Vi saknar dig med vännen <3

2007-09-12 @ 23:44:53
Postat av: Jane

Men Johanna !1 Du bloggar fortfarande alldeles för dåligt !!!! :)

2007-09-19 @ 10:51:19
URL: http://janemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0