Dålig på det här!

Är mkt dålig på att blogga.. Blir som inte av bara!

I veckan har jag jobbat och jobbat en massa och haft jätte trevliga kvällar faktiskt, he he =P
Trivs fortfarande som fisken i vattnet!
Känns toppen att man slipper må dåligt då man ska gå till jobbet! =)

I fredags va jag först på after work med mamma, Janne och Rebecca, trevligt. Sen for vi hem till mig, där vi blev sittandes några st och spelade spel, Madde kom <3 sååå kuuul...
Vi spelade spel och hade tokskoj, spelade Alias.. *asg* Kul som faen.. Jag o Jocke vann ju dessutom =P
Sen på lördan va man inte sådär jätte kry, men for ner på stan och mötte upp mamma.
Sen for jag till Annika och där satt vi två och bara surra en massa strunt och allvarligheter. Va på tokigt humör, satt mest o garvade emellanåt... Ha Ha...
Sen kom Hajen och Mackan dom skjutsade ner oss på stan, Pillan och några till festade hos henne, gick upp dit,  Kunde ju slutat bättre, men men, sen drog vi iaf ner på stan. Där va det massa kö så vi struntade i både Mark Twain och O'Learys, gick in på Bischop (stavas?) en sväng, köpte lite dricka, sen va vi lite less så Hajen fick hämta oss =P
Aja.. mer skriver jag inte, Liiite småless på mig själv och andra.. Men men.. That's Life I Guess... I Dont Giv A Fuck.. Eller jo de gör jag ju iof, men men..
Idag så låg jag i sängenända till 13.40 typ. UNDERBART!!! Det va verkligen INTE igår.. Sen gick jag ner till Micke, sen for jag till Annika hämtade bilen och alla prylar. Sen åkte jag tillbaka till Micke!
Nu e jag hemma, barnen sover sen länge nu, känner att även jag skulle kunna slockna närsomhelst ..

Kan nån ta bort mina tankar kanske???  Hmm... ?!


   



image190

Konstigt, hur FAN får om plats i den där???     Eller hur va det Annika?! *ASG* 

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja så roligt har jag inte haft på länge...haha...älskar spel så det måste vi göra om, då jag ska vinna;)
Tack föressten för att du lyssnade idag...så satans jobbigt att acceptera det här å man behöver få prata, om ändå vissa kunde förstå d...hmm
Så tack för att du finns, svårt att finna vänner som du!
Krama barnen!

2007-09-25 @ 15:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0