Lista!

Igår va Jane här, sista kvällen hon va här, känns tungt och tråkigt, men samtidigt önskar jag henne all lycka!
Surra massa o kolla på gamla kort från sommaren.. ASG... Har hunnit med en hel del denna sommar me ju!!

Idag kom syster med familj, myyysigt, slängde ihop en tårta o sen svulla vi den och sen for vi till Donken och käkade, hämtade upp lillasyster i stan, sen på väg till Donken slockna Kevin i bilen, så han missade allt.. Inte lätt..
vakna precis då vi skulle åka hem..

Sen for vi till Torvalla, sa hejdå till jane.. Huaaaa :`( soorgligt ju.. Saknar Dig redan ju!
Sen har jag inte gjort så himla mkt, donat på hemma bara...
Nu sitter Kevin och kollar på Bompa och äter lördagsgodis.

Är skittrött... Kallt o jävligt ute, ursch nu e vintern nääära.. Hu Hu... Vill ha sommar o sol året om jag!

Ska lägga in lite bilder sen...


Ja juust, Daniels inflyttingsfest  förra helgen va ju iaf niiiice ;) he he
Han fick ju såå fina presenter, en Anniiika o fågeln Roger o en hästtidning!!   *Asg*








En lista som syster ville att jag skulle svara på :P


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
     Upprorisk tonåring som bara hade öl och fest i skallen, gjorde bara en massa dumheter.. Ha Ha

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
     Mammaledig åt Emilia, separerade i samma veva med barnens far

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
     M & M, Sportlunch, nötter, jordnötsringar, Ost bågar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
     Forever  Young, Toni Braxton-unbrake my heart mfl.. kan ju massa he he

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
     Köpa en gård, resa, ge till släkten, köpa en bil och massa nya möbler!

6) FEM DÅLIGA VANOR
     Röker, motionerar alldeles för lite, småäter, alldeles för kort stubin (tålamod), tänker alldeles för mycket också.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
     Umgås med mina barn, vänner, resa, festa och mysas.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
     Bra fråga... Hmm,  allt fult haha

9) FEM FAVORITSAKER:
     Mobilen, halssmycke jag fick av pappa i studentpresent, alla mina foron, klocka jag fick av lillasyster julklapp       
     och datorn kanske, fastän den är mupp...

10) FEM saker du vill nu:
       MYSA med nån, vara glad och nöjd, slippa tjat o jobbiga människor, slippa oroa mig
                                                                 S O V  A !




      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0