Hemma igen!

Så va man hemma igen...
Hade en så jävla rolig helg... Kan inte beskriva i ord!

På torsdagnatt kom Jane och André sen på fredag morron bar det iväg mot Sälen/Kläppen.
Va framme runt 12, hämtade nycklarna och sen blev det sprätta cider!  Härligt väder som fan...
Och stugan va hur mysig som helst, alldeles vid backen!
Sen slockna André och jag och Jane gick på affärn, då ringde Jens fick skjuts av honom, hängde med till Adde och co stuga, sen gick vi till backen där dom hade snowrace tävling =) Ha Ha   Massa krascher och massa trix ;)
Sen for vi hem och fixade oss.. Skulle tillbaka dit men vi orkade inte knata uppför backen...
Förfesten blev  då hos våra grannar sen gick vi upp till tältet... Sen när dom stängde hängde vi med upp till Adde och co stuga igen, där blev det basta och dricka lite mera... Sen vart de hemgång.. hua va jobbigt de va, dom bodde så vi va tvungen att gå nerför slalombacken, det hade frusit på rejält, drog en rejäl jävla vurpa som satt sina spår... Brutet revben... *Suck*

Lördagen va man inte direkt piggelin när man slog upp ögonen...
Klädde på oss och gick upp på tävlingen och kikade, strålande sol och helt underbart, blev buffe och cider i tältet.. Sen gick vi ner till stugan igen, men då dom skulle gå tillbaka hade jag så ont i magen så jag stannade hemma en liten stund... Sen gick jag upp igen... 
Fick låna VIP kort så vi fick sitta i VIPtältet, Gratis alkohol, mat och underbar utsikt.. *NICE*
Fick se Finalen därifrån, det va uppskattat! också fick vi bli lite fulla o glada =)
När vi kom hem till stugan så slockna André, jag o Jane gjorde oss iordning, va bjudna upp till Mikes stuga på förfest, men vi orkade verkligen onte gå uppför backen så vi gick till grannen och då möttes vi alldeles utanför, då visade det sig att dom skulle till Mike och då fick vi skjuts upp =)
Kunde väl ha vart roligare där, men det blev ju som det blev, va kul att träffa massa folk, sen fick vi skjuts ner till området, minglade runt och dansade en sväng.. träffade Jimmy Blaze och Kourtney Hungerford, Blev bjuden på cider.. Alla va så generösa ;)
När dom stängde tältet drog vi ner på efterfest i ToBe huset, det va inte en dålig stuga det heller... Shit alltså...
Va som att komma in i en krog.. Massa massa folk och bar och grejjer!
Va så kul jag, hängde med upp till dom andras stuga igen, men gick hem och sov...  tråkigt att man va så trött.. Missade ju en hel del i ToBe stugan ;) HIHI
Söndagen vakna man med ångest... Att helgen gått så fort, att man skulle hem till allt igen.. Usch.. Mådde inge bra alls av att komma hem... Söla fram till kavrt över 12 sen packade vi ihop och sen for vi =(
Jane och André stannade till måndagen, men André fick fara hem jälv, Jane stannade och är kvar än <3 Känns underbart att ha henne här.. Saknat henne otroligt mkt... Vi har mkt att prata om just nu...
Allt har blivit så påtagligt när man vart borta ett tag.. Och det som gör så ont är att min undrebara D får ta så mycket nu.. Fan Förlåt... Inte meningen... Allt blir bara fel... Men Du vet vad jag har sagt... LÖÖÖÖV!!!


     

      

         

image319
                             
                                                Min gooos =)

image320

                             Dane Ferguson

image321





Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder.. Kommer fler i morrn om jag orkar :P

Bye Byee



UPPDATERAT!!!

Nu har jag uppdatert med lite bilder... Fler finns att syna på Facebook!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för din kommentar....Kan bara säga desamma till dig!!!
de va bara philip som sprattlade å sjöng...klockrent på engelska när man e 4 år, inte illa....de e så gött så....klockorna stannar!!!Kraaaam!!!

2008-04-25 @ 00:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0