Kan man bli mer less.... ?

Finns inga ord för hur jag känner...
Hela dagen har bara vart skit... Börjar med glömda nycklar, och en annan sak jag inte skriver ut här, sen pajar min telefon, försöker få tag i en annan, ingen som har att låna ut, jag får tag på en på frösön som säljer en gammal för en hundring, åker dit, köper den sätter i sim kortet, då står det "accepterar ej simkort" BLIR JAG GLAD??
Åker hem sur som en citron, lägger Millan, sen lägger jag min gamla i ugnen på värme för att se om jag kan få igång den.. men tror ni inte att hela skiten  smälter... Som sagt finns INGA ord för hur jag känner mig...
Finns de ingen gräns på hur jävla skit det får gå för en och samma människa????

Skulle ju ner till Malin, men allt bra rann av mig, känner inte för nånting...

Så ni som försöker ringa.. det är menlöst... har ingen lur och får knappast tag på nån ikväll heller....



ROLIG KVÄLL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0