Mardröm!

Denna situation önskar jag inte ens min värsta fiende...
Allt känns bara SÅ jävla tungt, Förstår en hel del människor just nu, varför dom gör som dom gör... =(
Vill bara stoppa huvet i sanden och bara försvinna... Vill inte vara med.. VILL INTE VILL INTE!!!
INGET kommer att bli som förut INGET!!!
Trodde jag skulle få skriva ett roligt inlägg för en gångs skull, om min mysiga helg med D.
Men du fick mig att tänka på nått annat för en stund, Blev utbjuden av D på Jämtkrogen, Fläskfilé och Oxfilé, sen blev det bada jaccuzi och basta. TACK!  Skönt att komma bort från verkligheten för en stund....
Vad har jag gjort han där uppe?? Det har jag frågat mig många många ggr, men det får jag aldrig veta, måste ha gjort nått riktigt jävligt!!!
Tårarna bara rinner, hur fan ska man kunna sova? Jobbig dag i morron...
Röker cigg på cigg... och tänker och gråter och tänker och bara önskar att jag hade kunnat vrida tillbaka tiden...
Känns som en riktigt vidrig mardröm, vill vakna up och allt är som förut!
Jag trodde verkligen verkligen inte detta... Men har facit i hand, min pappa sa en bra sak : Ränderna går aldrig ur en tiger, hur mycket klorin du än använder så går det aldrig att tvätta bort... Sant!
Jag drar mig ur nu, jag tänker inte dras ner nått mera nu...


image291


image293

Faan va ont det gör..........



                                ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Tänkte jag skulle få skriva ett roligt inlägg, om min mysiga helg med D...
D bjöd ut mig på middag på Jämtkrogen som en tidig födelsedagspresent, Vi käka mkt gott, Fläskfilé och Oxfilé, sen hade han bokat jaccuzin och bastun, hade så himla mysigt, Tack älskling, skönt att få komma bort från verkligheten för en stund!!!

Kommentarer
Postat av: jossan

Godnatt :)

2008-04-07 @ 22:53:13
URL: http://monamourr.blogg.se
Postat av: Veronica.

Hej Johanna.

Kul å träffa på dej på O'Learys de e ju inte varje dag man går dit, kul att vi dessutom står på samma plan och tycker lika =) Fan jag mötte "DOM" i torsdags och hon e fanimej patetisk! men de visste du nog redan *hehe*

Men de låter inte som att du mår så bra, vet inte vad som hänt men jag är inte heller i nån drömsituation precis, folk e inte de man trodde, så e de bara. Försöker att inte bry mej men ibland e de svårt.

Hoppas de löser sig till de bästa och att du har de bra med D. =)

Hoppas vi ses ute nåt mer framöver, ta hand om dej. *Kramar om*

2008-04-08 @ 10:00:55
URL: http://wera81.blogg.se
Postat av: Jane

Älskar dig gumman. Glöm aldrig det !
Snart fan kommer vi ner å då försvinner jag inte. :)
Puss å kraaaam. Stå på dig

2008-04-09 @ 18:12:37
URL: http://janemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0