Nyyy=)

I veckan har det vart jobb som vanligt.. Men även mys på stan med min älskling, Bjudit mig på lunch och fika, va upp till arctura idag, har aldrig vart där förut! 
Det har ju vart så fint väder  i veckan =)  ÄNTLIGEN vår!!!
I veckan har jag stått i cafét på skolan, Kuul =)
Också har jag målat en hel del idag, tagit bort klotter!

I helgen ska vi åka till Bräcke, Ska bli utbjuden på middag av älsklingen och sen blir det en massa massa mys =)
Igår for jag till Tony, Trevligt!!
Slutade med en ny tatuering, en som jag velat ha mkt läänge, men jag måste fundera huur länge som helst innan jag gör en...  Är skitnöjd =)


 



*************************************************************************************************************************'***
Fy fan vad ord kan såra.. speciellt av nån som står en sååå nära... Detta kommer jag aldrig att glömma, det gör så jävla ont.. men NU vet jag!!!
image290
****************************************************************************************************************************





Tack älskling för att du finns, dina underbara sms och dina ord din närhet, ja allt.. Det värmer och jag ÄLSKAR Dig såååå.....

image289










VÅÅÅÅR!!!!!
Tog denna förra veckan!  Underbaart
image288

Kommentarer
Postat av: Jane

ord såra, vadå? nu blev ja nyfiken..Du skulle vart här i helgen :D
Pöss å kram

2008-04-03 @ 22:30:01
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: Anonym

Tjena Tjejen !
Jo, här är det skoj;)
Ha de Bäst:)
Kramen

2008-04-04 @ 12:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0