Valborg!

Känns ju jätte kul...
Har iaf jobbat och sen for jag til D, han bytte däck o bjöd på lunch.. Tack =)
Hade verkligen jätte lust på att åka till Gällö.. Men det gick ju inte... Är måttligt irriterad, Fan att de ska behöva vara såhär... Jag fattar inte, hur man än försöker så blir det alltid såhär i slutändan, jag får bara känna mig som ett arsle.. Jämt Jämt Jämt...
Ähh jag ska sitta hemma.. har köpt några cider så jag får sällskapa med dom när Millan slocknat, för nån majbrasa lär de ju inte finnas i närheten..
Känner mig bara allmänt trött, matt och less...
Vill göra stoora förändringar i mitt liv...

Nu orkar jag  fan inte skriva nå mera.. Ska ut och röja lite på uteplatsen...
F*N måste köpa ett nytt bord ut, för i våras blåste mitt ganska nya stora bord sönder.. Min vanliga tur, tog fram mina utemöbler 2 dagar innan den där stormen kom, de slutade med att mitt bord flög över hela gården och blåste sönder i massa bitar =(  Va ute kl 06 och försökte fånga in bitar som flög.. Fan den stormen va inte liten... Höll själv på att blåsa med.. *Scary*

Over And Out



image325

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0