Fredag!

Fyy tusan va dålig ja va igår :S  men hade en skitkul kväll ;)
Åkte ändå till Hammerdal, hämta upp Sandra på Frösön.
Vi va inte sådär jätte engagerad.. Haha.. Men det gick rätt ok, hon va kanonduktig med Sandra, med mig blev det mest flams när vi skulle springa runt... Kommer nog ha en hund som kutar på 2 ben i ringen i morron ;)
Är sjuukt nervös inför utställningen, men det går som det går, bara en kul grej.. eller nått.. :S
Hon har blivit väldigt duktig på "stå"  har tränat idag med. Men det är just de när nån springer framför som det blir lite problem, men ska försöka vara där tiidigt så hon hinner varva ner lite...

Idag har jag vart ner på stan, käka lunch med mamsen, mysigt att sitta på stråket o kika på folk =)
Alltid lika kul att spatsera runt med mamma...

Lite uppdatering Kevin
Hans tummer ser bra ut trots allt,  har nån bild från olyckskvällen och en från i måndags



Väldigt suddigt, här hade dom just kikat på den och tvättat!



Trött kille. I väntan på att han skulle vakna efter narkosen.. Tuff kväll



Såhär såg det ut i måndags när vi va på akuten och la om såret och kollade stygnen =(

Min älskade lilla prins. Han är så duktig, i morse skulle han absolut cykla och det gick bra, men han får ta det riktigt lungt!
Tråkigt för han dom dagar det har vart så varmt, att inte få bada, men dom hade låtit han bada på dagis, satt en påse över handen, men det hade ändå blivit blött!
Ska lägga om såret ikväll igen, håll tummarna att det ser bra ut!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Huvva..stackars liten!

Lider me Kevin, vilken smärta!

Kram på de

Å en extra kram till Kevin å hans tumme =)

2008-08-01 @ 22:30:40
URL: http://lintias.blogg.se/
Postat av: Jane

men huvva då lillen : (

du... nu tror jag att jag tar å lämnar tillbaka det jag skulle skicka ner och byter ut det till något annat vid senare tillfället.. med andra ord, vid det tillfälle då jag kan skicka ner det. :P

fick ju lov å punga ut me en räkning på 3600 spänn till vestibulum idag.. fy fan va det svider... bläää.... puss å kram

2008-08-02 @ 15:20:44
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jocke

ajj det där såg inte skönt ut vad har han gjort??

2008-08-07 @ 12:38:34
URL: http://jockel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0