Hade trist

Hade lite trist så jag halka in på den sida...
Tycker inte nån är lik :P





Idag har jag vart hemma med Kevin, feber och hängig, åkte till mamma för att jag va tvungen att göra lite ärenden, mysigt att få vara hos momma lite. Han blev tvärdålig när vi va som på väg hem =(  Han la sig i mommas säng och hade sååå himla ont i munnen :S  stackars liten, ringde sjukvårdsupplysningen, men dom sa bara åt mig att ge han smärtlindrande o febernedsättande och få han att dricka!
Nu är vi hemma, han har fått smärtlindrande, och han är mycket piggare, obehagligt när dom blir så tvärdåliga =(
Vi sitter och kollar på Jönssonligan, Kevins favvofilmer.
Jag mår inge bra heller.. Mår lite illa och har feber. Blir hemma i morron med.
Blir en tidig kväll i kväll...

Hoppas på mirakel, men det lär ju gå åt pipsvängen som allt annat just nu!!!

Nä nu ska ja mysa med kidsen
Kanske blir mer bloggande ikväll?!

Kommentarer
Postat av: Jane

usch då, krya på er ! Kramar

2008-08-12 @ 19:04:25
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0