Helg igen =)

Igår fick vi äntligen upp hyllorna som stått i fleera månader,  passade på att sätta upp lite tavlor ljusstakar ovanför sängen, bytte gardiner i vardagsrummet och sovrummet! När jag väl börjar så kan jag knappt sluta...
Tack Daniel för hjälpen =)

Igår blev det mysa med min mami på stan, käkade på Tehuset som vanligt, finns inga godare paninis än där...
Sen hämtade D upp mig så vi for upp till Lungre, killarna körde gokart.
Sen hem till mig, fixade hemma =)

Fick besök nu =)
Sen kommer Daniel och hämtar upp mig så ska vi handla, ska äta min favvomat Tacos =) sen hyra film och bara vara...
I morrn åker vi till Sundsvall, ska bli såå mysigt!

Här kommer lite bilder



Jag & Anna



Jag, Frida & Anna  "Stråket onsdag"



Kevin åker Lastbil =)



Emilia tyckte också det va kul =)



Jag & Mamma Svulla glass. "kompisglass"





Hittade skor igår...  Älskar dom =) 



Gårdagens outfit



Hyllorna vi fick upp =)



Så blev det i sovrummet

Bilderna är kassa, tagen med mobilen.


Nu får jag alla mina fönster putsade =)

Nu ska jag vara social me familjen!

Ha en bra dag alla =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Söta barnen är :D

Skit snyggt i sovrummet :D

Vem är anna? :P

2008-08-08 @ 18:16:18
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Jane

=) snyggt =)

fan va SMAL du ser ut att ha blivit !!!

Tror jag mste komma ner och göda dig lite, jag verkar ju vara bra på det ; )

fetaost, GODIS, nachochips, COLA.. Need i say moooooooore??? ;P Pöss gumman, saknar dig

2008-08-09 @ 09:31:07
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0