Hemma idag med

Idag blir det också hemma med Kevin.
Ingen feber idag, men han får vara hemma och vila upp sig, och vi är aldrig ensamma bara jag och han så vi ska mysa ihop. Nu ligger han och Asta i soffan och myser =)
Vid 10.00 har jag lovat Kevin att vi ska åka på barnenshus, han ska få visa vad han önskar sig på sin stora dag, han fyller snart 4 år, kan verkligen inte fatta vart tiden har tagit vägen.
Ska eventuellt åka till pappa till helgen, barnen tycker det är så mysigt att åka dit. Hoppas att det blir så =)
Nu ska jag slänga mig i duschen.

Hoppas ni alla får en mysig dag!

*Bye*

Kommentarer
Postat av: caroline

tack för tipset :)

haft en bra dag?

2008-08-13 @ 19:27:58
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0