Imorrn

Då har jag en 4 åring =)
Usch vad tiden går...
4 år sen min lilla älskling såg dagens ljus. 07.44 i morronbitti.
Han ska få tårta och paket tidigt i morronbitti innan han åker på dagis M kommer hit också o firar han på morronen.

Paketen hann komma, glad jag blev trodde inte att jag skulle ha en sån tur!
Så vi skyndade oss att slå in dom nu ikväll, blev en sen kväll ikväll.
Annars så har jag jobbat som en tok idag, hjälpte till med ett underbart hus utanför Nälden, det stog på en stooor gård, en såndär gård som jag VILL ha!  Lyckostar... Men en dag kanske? Vad vet man? ;)
Blev som sagt sent, va och handlade runt 17 med mamsen, hämtade ut paketen o sen hem o fixa ihop käk, Daniel och Ph käkade med oss, nu sover alla barnen utom Emilia, kommer upp titt som tätt och ska kramas, vet inte vad det är med henne ikväll... Vill inte alls sova och klockan är ju MKT nu...

Ikväll ska det bakas tårta, är sjuukt trött och har väldigt ont i min kropp, men de är väl bara att bita ihop.

Skulle ju skriva ett inlägg om helgen, men orkar fan inte nu...

Nä nu ska jag pussas med min älskling <3








Kommentarer
Postat av: Jane

ååå jag ville ju ha paketen skickade tills dess.... :/ får se till å fixa det där nu snart va fan... man e ju så jävla sölig att det e ju tragiskt !

2008-08-26 @ 20:24:22
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis Kevin =)



Synd att vi inte kunde träffas idag vännen..

En annan dag =)

KRAMAR

2008-08-26 @ 22:49:03
URL: http://lintias.blogg.se/
Postat av: Stjärten

Sorry att jag inte kunde stanna...får försöka hålla ut utan mig...Kram å gnatt

2008-08-27 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0