Kalas!

Idag har det vart fullt upp.
Började med ett litet firande i morse 06.40. Då kom Micke upp hade med sig en tårta så vi käkade lite av den och sparade den jag gjort till i eftermiddag.
Fick en massa presenter på morronen, en hel del kläder från mig, en "borg" riddare och massa småfigurer också en Spider Man Lap Top "överlycklig", sen fick han filmer och bilar och så av Micke.
M fick lämna dom på dagis för jag hade bråttom iväg, Jobbade sen for jag och hämtade upp mamsen så for vi på barnens hus, hon köpte jättefina presenter, sen ner på stan, Hobby Boden o handlade lite, tog en lunch på Tehuset, Panini.. .Ovanligt va ;)  Sen ett viktigt ärende... Nu är stenen borta för den saken iaf =) sååå glaaaad......
Sen hem till mamma slå in resten av paketen, hade lite kläder där som hon shoppat åt mig till barnen i Ullared.
Sen hem och stöka på innan kalas, hämta kids på dagis och sen ge dom lite käk.
Sen kom Limpan, sen Frida & Linus och Tobbe & Tilde. Och D och PH.
Kevin fick öppna alla presenter innan allt folk kom. Han fick masssssor...
Bla Förutom det på morronen, Timmerbil, legopolisbil, legopolis m hund, Bilar t-shirt och Bilar ryggsäck, Bilar tröja och spiderman telefon, massa kläder mer, filmer, massa bilar och en skitsnygg Pontiac, såndär cool bil som Kevin säger, Playdoo kit med massa lera och en "maskin" som man kan göra olika saker med leran, det har Jag & Daniel & barnen pysslat med ikväll.. Roligt.  Jag har säkert glömt en massa men han fick en himla massa fina saker.
Emilia fick också lite grejjer, beställt en del kläder också fick hon nån bil och en docka =)
Tack alla Nära och Kära som förgyllde Kevins dag!
Har haft en toppendag.

Nu har alla åkt hem, blev tomt och tyst, barnen sover, blev lite tjurigt, övertrötta barn...

Lägger ut lite bilder

Kevin 06.50 typ



En TIMMERBIIIIIL :D :D :D



Tårtan Jag & Mamma gjorde
         "Pirat Tårta"



Millan



Blåser för fullt =)





Nä är lite hungrig, men samtidigt mår jag lite illa av allt sött som intagits idag...
Kanske ta sig nått annat än sockerbomber?!

Hihi, Asta ligger och småylar, drömmer gott i soffan  :P

Lägger även u en bild på min skönhet







*Tomt det är utan Er*





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tomt utan mig ja ;) :P

2008-08-28 @ 00:11:32
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Syster

Vi dyker upp på måndag!! Krama barnen och så syns vi!

2008-08-28 @ 08:21:03
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Va skönt att din sten är borta.. =)

Läs min blogg så ser du att ja oxå blivit av med en sten =) SÅÅÅÅÅ härligt!!

Kramen..

2008-08-29 @ 01:36:30
URL: http://lintias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0