Lista!

Tre saker jag gör när jag vaknar:

♥ Tänker - Neeej redan morron
♥ Ligger och drar mig och myser med barnen och vovven
♥ Borstar tänderna.

Tre saker jag måste ha under dagen:
♥ Cigaretter
♥ Mobilen
♥ Bilen

Tre personlighetsdrag på mig:
Glad

♥ Dåligt tålamod
♥ Envis.

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:

♥ Tränar hund

Sitta framför datorn
♥ Umgås med barnen och vänner

Tre saker jag är rädd för:
♥ Spindlar (jag hatar verkligen spindlar)
♥ Gå ute ensam när det är mörkt
♥ Att nått ska hända mina barn

Något jag drömmer om:
♥ I nuläget är det att komma på fötter... Har vart ett tufft år!
♥ I framtiden hitta ett mysigt hus på landet och trivs med mitt liv, ekonomiskt oberoende skulle ju inte vara så trist ;)

Tre personer jag utmanar:
♥ Jane
♥ Linnea
♥ Becca


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hm. Jag tror jag måste göra den :P

2008-08-01 @ 10:04:37
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha..måste ja oxå göra den nu??

Men ja har ingen ja kan utmana..

Känner ju nästan inga som bloggar..

Men ja kan göra ändå..bara för skoj..KRAMIS

=)

2008-08-01 @ 12:50:05
URL: http://lintias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0