Måndag hela dan!

Helgen va kuul =)
Fredan va vi hos mig, Jag, Daniel, Fabian, Lene, Frida, Wolfen & David, sen dök grannarna upp en sväng =)
Lördagen bestod av mys i Sundsvall, Ikea shopping o in på Biltema en sväng.
Tack Darling för en tokmysig dag =)
Kvällen kom och Magnus, Frida, David, Fredde, Wolfen, Jenny & Mattias kom. Blev en o annan grogg och cider sen blev det Kvarna...  Men dom stängde ett så det va lite trist...
När vi kom hem gick jag typ o la mig direkt, va rätt trött ;)

Lite bilder David tog under helgen

     

  

Söndan va jag huuur seg som helst, gick över till grannen och satt ute o surra.
Sen kom Magnus och vi åkte och köpte pizza, for över till Jenny & Mattias igen och åt, sen for vi till Daniel och kika på film.

Denna blev det



Sjuukt dålig film.. Dåliga skådisar som fan...


Sov jätte dåligt inatt...
Idag har jag vart till Undersåker och skulle jobba, men det får bli på torsdag, for till Järpen och gjorde det sista där.
hade glömt min telefon hemma, så typiskt, har ju alltid den med mig men naturligtvis så hade dagis ringt, Kevin va dålig och hade feber, mötte Micke precis då vi kom tillbaka. Så jag och Kevin bäddade ner oss i min säng och somna båda två!
Vid 16.30 typ kom D och PH, vi käka spagetti och köttfärssås. Gotti
Nu sitter vi och kollar på Bompa, har käkat lite Popcorn och myst!
Ska lägga barnen strax. Kevin är fortfarande hängig =(


Kommentarer
Postat av: sara

Oj, Revsund? då har man hamnat vilse:)ha de bra!

Postat av: Stjärten

Jo tack för att vi fick följa med i lör...närå vi är inte bitter...vi hade kul ändå..även fast hundjävlarna var som dom var. Tack wiik för att du frågade om jag kunde vara hundvakt(hehe)...d vart lite skador å grönska

2008-08-14 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0