Över?

Får knip i magen att sommaren lider mot sitt slut... Hur kunde det gå så fort?
Älskare verkligen sommaren.... Är ingen vintermänniska. Men det ända som är mysigt är att man kan tända en massa massa ljus överallt...


Bjuder på en urmysig version av Nu grönskar det
Lyssna på hela
 

Vår vackra Jämtlandssång



Jämtland är otroligt vackert, men hade jag haft chansen och möjlighet hade jag gärna kunnat  flyttat i morrn, Jämtland finns ju alltid kvar, vill se mig om lite, vill bara bort...
Fick ett tråkigt samtal idag, så nu e man på botten IGEN, fattar verkligen inte? Varför ska allt drabba en jämt, när man tror att saker och ting ska bli bättre så slås man ner i backen lika fort.
Hur många gånger ska man orka kliva upp?
Så fort man ser fram emot nått så händer det nått trist, varför kan det inte bara få vara ok för en stund??
Ännu mer att tänka på och försöka lösa...

SUCK!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Favoritlåten:)

Jämtland är vackrast, men förstår dig att du skulle vilja se och uppleva något annat...har själv varit på många olika ställen, men det är Jämtland, Jämtland jämt och ständut för mig nu och i framtiden!!

2008-08-09 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0