Pissdag

Riktig jävla pissdag har det varit... Och en jävulskt jobbig gårdag... Finns inga ord...
Vafan ska man göra? Hur ska man orka när ingen ork finns??
Känner mig så jävla nere.
Ungarna trilskas som fan, vill inte sova utan bara jävlas och tramsar...
Bara dom somnar ska jag gå över till mina underbara grannar.
Ta en cider & cigg och bara surra och vara...

Vill bara bort.. Låång bort...

Kan nån ta  mig härifrån?

Byta skor med mig för några dagar?


Jag vill inte vill inte vill inte, nä vill inte vill inte...

S O M N A !







Kommentarer
Postat av: Jane

Johanna allvarligt.. Nu e du ju ledig lite så ta me dig ungarna och kom upp nästa gång ni har helg tillsammans. ! : )

2008-08-31 @ 12:57:54
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Linnea

Styrkekramar

Älskar dej vännen

2008-09-01 @ 09:29:17
URL: http://lintias.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men hur det med dig Johanna? Låter inte som du mår så bra! Kram Pernilla

2008-09-01 @ 13:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0