Snart helg igen

Fan veckorna bara rusar fram...
Igår blev vi personal på skolan bjudna på lunch på Brunkullan. Trevligt =)
Efter de gick jag o en av personalen ner på syssla och shoppa lite pyssel och sen gick vi på Hobbyboden, köpte lite grejs till köket! Sen förbi Darling på jobbet, måste ju få pussas lite ;)  Också hade han fått massa fikabröd från Årebagaren, så ni som är sugen på en fika kan ju kika hit :P
När jag kom hem gick jag över till Jenny, Frida & Linus va där, satt och surra sen gick jag hem, Jenny & barnen kom över, vi kikade runt i lägenheten för att kolla lite, ska ju göra om här hemma. (Om det nu är nån mening)?
Sen började jag med köket, vilket helvete alltså :S Höll på i flera timmar i sträck, sen kom Frida, vi satte oss och fika varma mackor & O'boy *Mums*
Sen kom Darlingen hem, han hade vart i Lungre odh kört Gokart, jag orkade inte följa med dit, men vart ju inte stillsammare att vara hemma precis, känns i mitt knä, rygg och höfter att jag stått hängd över diskbänken i flera timmar!
Sen blev de myys =)

Idag va det jobba som vanligt, for hem tidigt idag för jag tog hem allt och tvätta...
Käkade lunch med Darlingen. så mysigt!
Vi skulle ju åkt till Sundsvall i helgen men tror vi skiter i det, bättre att vänta tills man fått lönen, ska köpa ny tv bänk och lite tjafs... Ska nog sälja min gamla tv möbel, så skönt att göra om, jag är så fruktansvärt rastlös människa. Får mina ryck (ganska ofta) och möblera om, tror det sitter långt inne i mig, har alltid vart en sån, är nog nån slags oro och rastlöshet i mig som gör det. iom att jag inte bara kan flänga runt så tar jag ut det på andra sätt, t ex att möblera om få förnya... Aja svårt att förklara...

Nu ska jag väl fortsätta med köket, men vet inte om jag orkar... Men det måste ju göras!

Mamma och mina systrar är nu på väg ner till Ullared, är väl framme om nån timma, jag är SÅÅÅ avis, jag vill också dit, men det får bli en annan gång.
Ska bli så mysigt att få träffa lillsyss igen, känns som en evighet och det gör fortfarande ont att hon flyttat, men man vänjer sig väl?!

Ha en underbar dag =)

Ja juust!
Personalfest på fredag, OS tema.. Herreguud va ska man hitta på ?
Nån gullig en som har nått tips, har ju inga kläder, bor ingen idrottare i mig precis ;)

Så alla tips mottages MKT tacksamt =)






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du kan gå som tennispelare. Kort kjol och ett sportigt linne. Om du har nå svettarmbandom du har det.

2008-08-21 @ 19:17:30
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0