Sovmorron

Idag skulle jag sova länge, stängde av telen igår, men vaknade ändå tidigt, typiskt.. Låg och drog mig till 10.00 iaf.
Igår tvättade jag hela dagen,  gick över till Frida, sen kom hon  över till mig. Daniel kom, laga mat. Wolfen dök upp på en kaffe. Sen kom Wik och JR, vovvarna busa och härjade, åkte till spikbodarna så dom fick leka av sig. Sen blev det multi challenge, Daniel & Fabian körde gokart, jag & Lene kika på. Sen blev det mjukglass på stan!
Idag blir det gokart i Lungre.
På lördag blir det trip till Sundsvall... Ska bli sååå mysigt  =)

Nu orkar ja inte skriva mer, kanske uppdaterar mer sen..


Är sjuuukt sugen på nånting gott, fan va jobbigt, finns ingenting hemma =(

Kommentarer
Postat av: André

typiskt dig... "det finns aldrig nåt hemma" när du i själva verket har hur mycket som helst att smaska på ;)

2008-08-07 @ 18:26:35
Postat av: Jane

typiskt dig... "det finns aldrig nåt hemma" när du i själva verket har hur mycket som helst att smaska på ;)

haha som du ser skulle den kommentaren från mig... Andrés namn var lixom redan där då jag skulle skicka iväg kommentaren.. haha

2008-08-07 @ 18:27:49
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fan blir så avis..

Du jag ju massa skoj saker ju..å jag gör inte ett skit..

Man har ju sej själv att skylla.. =)

Kramar till min Johanna

2008-08-07 @ 23:21:17
URL: http://lintias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Johanna! Hoppas allt går bra för dig!

Kram Pernilla

2008-08-08 @ 01:43:05
Postat av: Johanna

Jane: helt seriöst, jag hade INGET hemma :S



Linnea: Kom in till stan så ska vi hitta på nått kul, eller iaf umgås och surra bort en massa timmar!



Pernilla: Tack för omtanken =) Det funkar. Hur är det med dig?? kram

2008-08-08 @ 12:56:54
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Med mig är det bra! Har varit jobbigt, men nu känns det bättre. Livet går vidare:) Det är skönt när vi nu pratat ut och äntligen fått ett avslut!(jag och Micke) Har en dejt i kväll, jätte spännande!!! Kram på dig Johanna!

2008-08-08 @ 13:23:31
Postat av: Johanna

Va kuul att höra =)

Man ska bara umgås med människor man mår bra av. Hoppas att din dejt blir kanon mysig =) det är DU värd

Kramar

2008-08-08 @ 15:11:28
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0