Tisdag

Va lite småseg i morse, lämna Millan på dagis o sen på skolan.
Lunch med mamma på stan, mysigt som vanligt.
Blir alltid en massa onyttigt då vi strosar på stan ;)

 

I går hjälpte mamma mig o slinga håret, hon hade slingmedel hemma, hjälpte henne också men medlet räckte bara till mitt hår så mamma fick åka med hättan o allt hem till mig där jag hade en förpackning.. Hihi

                Snygga va ;)
 

Just ja, i söndags då Mamma & Janne kom hade dom med sig 2 tröjor till barnen. fick till en bild på Emilia iaf
Kevin fick en likadan men grå med gul text, kanonsnygg.

 

Passade henne perfekt, och Kevin med =)

Lite bilder från lekplatsen i söndags

 
Tokfia                        Kevin

Min raring & Jag, hon älskar att krypa upp o mysas i sängen =)




My Beauty



Har sjuk jävla rethosta, blir fan gaalen snart, skulle ju in på apoteket idag och köpa Noskapin, men gjorde jag det? NÄ..
Aja en till natt med vidrig hosta, fick ett anfall nu.. Gaaahh...

Just ja, ska börja pyssla, ska fixa ordning & måla rummet till Millan och fixa till hos Kevin, har hittat en massa roliga saker på Panduro (syssla) ska bli skitkul, massa färger, schabloner och bokstäver o sånt.  =)  Älskar att måla och så, men får aldrig riktigt ro att göra de, men nu har jag gett mig F på det. Frida o jag ska ha en pysselkväll nån kväll här, mysit!

Daniel är och tränar, han va bara hem en snabbis och käka lite mat, skulle köpa med lite gott till ikväll, ska kika på film o bara myysa... Finns ingen som du My Precious  *Puss*






Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jaaa, visst hade vi mysigt idag, fast det har vi ju alltid när vi är ute. Snygga bilder på oss fnizz...

Pussisar till er.

2008-08-19 @ 18:48:20
URL: http://piaskrypin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Snygg mamma var :P Barnen och Asta är lika söta som vanligt :D

2008-08-19 @ 19:14:50
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: LieMie svarar

vilka underbara tankar och funderingar. Att personer som du tycker om min blogg betyder mycket. Känns bra att likasinnade söker sig dit. Ha en underbar dag! =) Mvh LieMie

2008-08-20 @ 19:14:57
URL: http://liemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0